de set van viceadmiraal61

Gestart door viceadmiraal61, juni 07, 2009, 13:57:17

Vorige topic - Volgende topic

scanspeakman

Citaat van: Musicman op januari 27, 2010, 13:52:56

IK had het ook "Willie Wonka's chocolate factory kunnen noemen, dan had ik weer aan moeten horen dat deze ook niet bestaat. nonono nonono
Nou echt wel............bij Fritz thuis. :yes: :yes:

Ik begrijp dat je bij Fritz een "oorgasme" hebt gekregen?

Maar goed; ik hoop Fritz zijn set met nieuwe Wilson's nog eens te horen. Met de Kharma's was het al feest.

Scanspeakman

Mexicaanse Hond

Citaat van: scanspeakman op januari 27, 2010, 15:36:42

Moet je zeker ook oorbehoedsmiddelen gebruiken?

jrm

jowa

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 27, 2010, 15:39:02
Moet je zeker ook oorbehoedsmiddelen gebruiken?

Voor je het weet is het upgrade/tweak virus gezaaid  :-D

Marantz 81

:lol: beetje vasline  shutup om het geluid lekker gesmeert te laten verlopen  :schater: :-D

JohnWx

Citaat van: Roland65 op januari 27, 2010, 13:38:27
mijn vriendin denkt daar heel anders over! :lol:

ooohhh je trapt erin bij haar
je bent ook zeker de allerbeste en allerliefste (er zijn er dus meer)

:schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Roland65

Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

JohnWx

Fritz je hebt een doe het zelf oplossing met je koperen bussen en het werkt haast niet

zie Audiofabriek:

http://new.deaudiofabriek.nl/catalog/12256009-AC-Sand-wraps

volgens mij hoor ik jouw VAN MEDEVOORT pole checker niet piepen ?

Zand hout ? straks word je nog uitgenodigd bij eigen huis en tuin Fritz
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm

:-o :-o :-o

120 euries.......dat moet ook anders (lees goedkoper) kunnen.

viceadmiraal61

zand zakken voor de deur.....ja die ken ik heb ze geprobeerd en sorry dit is echt onzin wat kan zand tegen
houden kogels water ramp..ect nee je hebt echt metaal nodig voor afscherming...het hele verhaal is
op zand kastelen gebouwd.........zouden ze nu ijzer erts gebruiken zou het nog wat zijn maar niet aan de kast gekoppeld heeft het geen enkele zin

van een echte zand haas

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op januari 28, 2010, 12:01:36
zand zakken voor de deur.....ja die ken ik heb ze geprobeerd en sorry dit is echt onzin wat kan zand tegen
houden kogels water ramp..ect nee je hebt echt metaal nodig voor afscherming...het hele verhaal is
op zand kastelen gebouwd.........zouden ze nu ijzer erts gebruiken zou het nog wat zijn maar niet aan de kast gekoppeld heeft het geen enkele zin

van een echte zand haas

zijn ze niet geschikt voor Zeeland en Limburg ivm hoog water

Musicman

Citaat van: scanspeakman op januari 27, 2010, 15:36:42

Maar goed; ik hoop Fritz zijn set met nieuwe Wilson's nog eens te horen. Met de Kharma's was het al feest.

Scanspeakman

Nee ik heb Fritz z'n set nog niet gehoord, maar hoop dat gauw eens te kunnen doen!!! notworthy

Groet, pat
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

HiFi gek

Citaat van: Musicman op januari 30, 2010, 12:14:18

Nee ik heb Fritz z'n set nog niet gehoord, maar hoop dat gauw eens te kunnen doen!!! notworthy

Groet, pat

Fritz zijn set klinkt met de Wilson's een heel stuk beter dan met de Kharma's van toen .

Ik raad je ook aan om eens te gaan luisteren bij Fritz , zo hoor je het maar zelden .

Groeten  EDWIN  B

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op januari 30, 2010, 13:18:55

Fritz zijn set klinkt met de Wilson's een heel stuk beter dan met de Kharma's van toen .

Ik raad je ook aan om eens te gaan luisteren bij Fritz , zo hoor je het maar zelden .

Groeten  EDWIN  B

Het zijn toch Fritz de With pro speakers met onderdelen van Wilson  :angel:

HiFi gek

Citaat van: jwx op januari 30, 2010, 13:43:06
Het zijn toch Fritz de With pro speakers met onderdelen van Wilson  :angel:

Ja zeker .

En niet enkel Wilson delen .
Er zit zelfs standaard volgens Fritz zijn zeggen een Focal Beryllium tweeter in .

Groeten  EDWIN  B