de set van viceadmiraal61

Gestart door viceadmiraal61, juni 07, 2009, 13:57:17

Vorige topic - Volgende topic

HiFi gek

Hallo Lo .

IK had het al vernomen via Fritz dat jij ook was wezen luisteren .
Wat een geluid Hé Lo  :yes:

Groeten  EDWIN  B

lo

Citaat van: HiFi gek op november 25, 2009, 17:32:44
Hallo Lo .

IK had het al vernomen via Fritz dat jij ook was wezen luisteren .
Wat een geluid Hé Lo  :yes:

Groeten  EDWIN  B

Edwin om van te  :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Tsja, Fritz legt de lat wel heel erg hoog voor ons gewone stervelingen HB
Maar goed het is leuk dat er binnen dit forum iemand is met een absolute referentie stereoset. Dit zowel in schrijfwijze als absolute zin :-D

Heb je trouwens nog geinformeerd wat het MW coding process inhoudt?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Citaat van: lo op november 25, 2009, 20:17:26

Heb je trouwens nog geinformeerd wat het MW coding process inhoudt?

groet,

lo

Nee helaas , geen erg meer in gehad .

Als Fritz dit leest kan hij natuurlijk het beste zelf uitleg hierover geven , hij zal het zeker beter verworden dan ik kan .

Groeten  EDWIN  B

Groeten  EDWIN  B

lo

Citaat van: HiFi gek op november 26, 2009, 17:31:50

Nee helaas , geen erg meer in gehad .

Als Fritz dit leest kan hij natuurlijk het beste zelf uitleg hierover geven , hij zal het zeker beter verworden dan ik kan .

Groeten  EDWIN  B

Groeten  EDWIN  B

Dat kan ik me voorstellen. Ik ben bang dat het best een technisch verhaal is en dat kan de "meester" denk ik inderdaad het best zelf :-D We wachten het even af :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

viceadmiraal61

wel heren ....als eerst wil ik vermelden dat edwin ..is toegetreden tot het gouden oren team
van sts digital ..te danken aan zijn goede oren we hebben hem getest en hij hoort wat wij ook belangrijk vinden
kleine verschillen in kabels met of zonder koperen huls ect ..en is een muziek liefhebber..wij zijn erg blij met de
aanwinst ..zo krijgt edwin veel nieuwe nog niet uitgekomen muziek om te luisteren en te beoordelen ook
masters voor de high-end demo sacd en nog veel meer.

het mw coding process is een heel special opname en mastering process met behulp van weiss app en
de ax 1000 audio computer van marantz het gaat heel ver om de werking uit te leggen ..maar op you tube
is er een video van type in sts digital ...dan een van de filmpjes...

lo

Fritz,

Gefeliciteerd met de aanwinst van Edwin in het "gouden oren" team pompom

Edwin gefeliciteerd met deze nieuwe taak pompom

groet,

lo

Marantz 81

Edwin gefeliciteerd met de versterking van het gouden oren team  byebye

veel luisterplezier  :-)

zelf hoor ik ook de kleinste verschillen 2 keer bij edwin geweest was ook nogal typisch van CD van Enya wat edwin tegen je verteld had

JohnWx

Je talent kon ook al niet langer on opgemerkt blijven  hello

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

HiFi gek

Zoals Fritz al aangaf ben ik toegetreden tot het luisterteam cq gouden oren team van STS-Digital .

Ik wil Fritz hier uiteraard om bedanken dat hij mij deze kans heeft geboden .

Het bijzondere is o.a. dat ik dan ook de originele mastertapes kan gaan beluisteren thuis op mijn eigen set .

Groeten  EDWIN  B

jrm

Succes, Edwin!
En dat we maar veel mogen horen eh lezen over je ervaringen  hello

JohnWx

Fritz wel je site updaten met je set

john
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Musicman

Hoi Fritz.

Ik wist al hoe je set eruit zag, maar wil je hierbij nogmaals complimenteren met jou set. hello
Na ons gesprek jongstleden, is mij nog meer duidelijker geworden.
Ik hoop jouw set gauw eens live te mogen aanschouwen en........horen.

Ik denk dat je beter (bij jouw ideale luisterpositie) eerder kan praten over G-spot dan sweetspot. :-D :-D 
Zal keer op keer een genot zijn om naar muziek te luisteren.

Enjoy the music en hopelijk tot gauw!

Gr, Pat
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

JohnWx

Citaat van: Musicman op januari 27, 2010, 13:16:05
Hoi Fritz.

Ik wist al hoe je set eruit zag, maar wil je hierbij nogmaals complimenteren met jou set. hello
Na ons gesprek jongstleden, is mij nog meer duidelijker geworden.
Ik hoop jouw set gauw eens live te mogen aanschouwen en........horen.

Ik denk dat je beter (bij jouw ideale luisterpositie) eerder kan praten over G-spot dan sweetspot. :-D :-D 
Zal keer op keer een genot zijn om naar muziek te luisteren.

Enjoy the music en hopelijk tot gauw!

Gr, Pat

ho ho
het is bewezen dat er geen G-spot bestaat         

Roland65

mijn vriendin denkt daar heel anders over! :lol:
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

Musicman

Jongens........het gaat over Fritz zijn set, we dwalen af!! :-D

Ik bedoelde met m'n omschrijving dat het keer op keer genieten is, als je bij Fritz op de juiste luisterpositie zit. redface redface redface

IK had het ook "Willie Wonka's chocolate factory kunnen noemen, dan had ik weer aan moeten horen dat deze ook niet bestaat. nonono nonono
Nou echt wel............bij Fritz thuis. :yes: :yes:
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels