Citaat van: 211 op oktober 25, 2010, 21:44:37
Herkenbaar probleem. Dempen, dempen, dempen.... Vloerkleden, gordijnen, bankstel,...
In ieder geval veel luisterplezier bij het uitzoeken/vinden van de juiste maatregelen. het is immers een hobby niet..
geld is op dus gaat niet meer
nee even serieus maar het is gewoon een compleet andere ruimte en dan moet je sowieso eraan wennen maar het verschil is nogal drastisch ,heb wel een groot vloerkleed en siergordijnen en papieren rolgordijnen voor de rest is alles keihard alle muren beton laminaat vloer en bankstel van leer , wel een houten kast/salon tafel en planten
eethoek wordt ook van hout
hangt nu ook een grote TV ( reflexie ) zoals je op de foto op de vorige pagina kunt zien tussen men boxen , dat was op die zolder kamer ook niet zo toen had ik hem aan de zijkant gezet , wordt hier een beetje lastig krijg ik zo,n last van men nek
het is voor mij een woonkamer om in te leven en genieten
en daarbij het best mogelijk uit de muziek installatie te halen zoals die nu staat opgesteld , goede luisterdriehoek en afstand van de wanden heb ik dat is al zoals het moet zijn 3,2 meter tussen de boxen 70 cm van de wand af en 3,8 meter luister afstand
kamer is 4,8 bij 6,15 meter