De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

MO

Mooi hoor! Gefeliciteerd en veel luisterplezier!
bla

Marantz 81

Idd net thuis komen zeker nadat ik laatst bij jou was wezen luisteren was ik helemaal verkocht  :yes: wat een muziek produceren deze kleintjes  notworthy  :kwijl: , was meer een financiele overweging om het niet te doen en toch maar wel gedaan  :-o

Ja klopt zijn die zilvergrijze stands van marktplaats  :-)

@ andere

bedankt voor de postieve reactie,s   notworthy :yes: pompom byebye

MadVillain

Zooow, het kan snel gaan :D Niet gedacht dat je zo kort voor je verhuizing nog ging upgraden

Dynaudio is echt een speaker wat je denk ik moet ervaren. Want als je het van de buitenkant moet hebben dan doet het mij iig niets.
Maar ik zie alleen maar lovende reacties over Dynaudio. En het interessante eraan is dat ze ook zelf drivers bouwen.
Ben benieuwd of ze dit jaar ook op de VAd show staan

Marantz 81

uhhh jas best wel snel he  HLP  :-D

ja zoveel merken zoveel klanken zoveel keuze,s  soms zie je door de bomen het bos niet meer ,maar toen ik bij LO was wezen luisteren wist dat dit ze waren ( alhoewel ik toen nog steeds zat te twijfelen over de focal,s met berilium tweeter  notworthy)

vanmiddag maar de knoop doorgehakt even een belletje of ze er nog waren opgehaald en genieten  :kwijl:

je kan wel een keer komen luisteren of het wat voor jou is ,zelf vindt ik zel wel mooi strak en simpel maar supermuzikaal een neutrale klank  hello

Marvin

Als je het van mij wit weten; Tien keer beter dan de DLS, al zijn deze kleiner...  :wink:
Top spul van Dynaudio, groot én klein...!

(Psst, mooier dan de Focal die je aangeeft)....  :-o

Uiteraard lekker persoonlijk.....  8-)

Marvin

Al zal je wel waarschijnlijk wel als volgende upgrade aan een Rel moeten.. :-D

Marantz 81

Ik zat te twijfelen  :-D omdat ik die focal ook erg mooi vondt klinken ,maar Dynaudio nog mooier  :yes:

Klein maar toch groots geluid  notworthy

die dls speakers zijn ook echt goed voor het geld ,maar dit is weer een stuk beter/anders

Sub hoef ik niet  :wink:

Marantz 81

HiFi gek

Arjan

Mooi hoor dat je zo tevreden bent met je nieuwe Dynaudio boxen .
Het merk klinkt vrijwel ook altijd goed op de vele hifi shows waar ik ben geweest .

helaas gaat het luister bezoek van mijn kant voorlopig niet lukken bij jouw thuis .
Zoals je inmiddels hebt kunnen lezen in - cafe de dikke elco - heb ik mijn sleutelbeen gebroken .

Als dat weer genezen is over een aantal maanden maak ik een luisterafspraak met jou .

Groeten   EDWIN  B

lo

In zijn nieuwe stekkie dan volgens mij pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

VK

Hele mooie speakers, goede keus!  HB

Mag ik vragen wat je voor de stands hebt betaald? Ik heb volgens mij met dezelfde aanbieder contact gehad en hij wilde er per se E 200,- voor hebben...

Oogstrelende combi met de originele stands en de stands schijnen voor het geluid ook veel te doen.
Benieuwd naar je luisterervaringen en natuurlijk..... de foto's! :-D

Marantz 81

@Edwin   ja erg vervelend ,had je al pm terug gestuurd  :-)  boxen bevallen erg goed ja  :yes:

@ Lo  ja dat klopt medio half oktober nog iets meer als 4 weken krijg ik de sleutel  :-o :yes: :-D

@ VK   foto,s en wat de stands doen volgen nog  :wink: nog geen tijd voor gehad ,alleen maar geluisterd  pompom

175 hij vroeg 195 op MP

HiFi gek

Dat is al vrij snel dan , half oktober de sleutel .

Je weet het , mocht je hulp nodig hebben voor de meest ideale opstelling of om je akoestiek zo optimaal mogelijk te krijgen .
2 man weten meer dan 1 , dan hoor ik het wel ?

Groeten   EDWIN  B

Marantz 81

sleutel krijg ik al eerder (2 september) bedoeling is om medio half oktober erin te trekken  :lol:

ja das goed ,zien we dan wel  :yes:

Marantz 81

Zo naar vele uren cd,s luisteren en af en toe wat harder ( beide buren op vakantie ) :-D

heb ik weer tijd  clown1 om hier men ervaringen te plaatsen en een paar foto,s gemaakt van zoals de speakers nu op de stands staan die ik gisteren heb opgehaald ,zijn gewoon de stand 4 alleen oude model enigste verschil is dat je niet de speaker kabels door de kolom kunt voeren voor de rest precies hetzelfde

bodemplaat staat op spikes ,dan een rubberen mat / plaat/ buizen met spacers/ plaat /rubberen mat/ en de Top plaat

op de Top plaat kunnen ook nog bijgeleverde spikes ,heb dynaudio even een email gestuurd hoe dit te doen omdat ik anders gaten in men boxen krijg , nu staan ze gewoon direct op de top plaat  :-)

Het verschil met of zonder stands is best groot , echt een heel mooie stereo beeld met veel diepte

verder blijft het altijd moeilijk om het te omschrijven ,ben in ieder geval behoorlijk onder de indruk wat een muziek en defentie deze kleintjes neerzetten  :-o, div malen kippenvel gehad  byebye