De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

Marantz 81

uhmm sorry ik weet het niet meer  redface

lo

Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel :-P

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

ow die  :-D ja ik kon me niet bedwingen om het uit te proberen  :schater: pompom

Marantz 81

had al bijna men speakers verkocht (overstap naar monitoren) maar na goed nadenken toch maar niet gedaan omdat deze DLS speakers gewoon erg goed zijn en ik demate dure monitoren ga (1000 tot 1500 euro stuk + bijkomende stands ) uitkomen dat zit er voorlopig zeker niet in ,en dan heb ik daarbij ook een betere versterker zal nodig hebben  notworthy

volgend jaar maar eens kijken voor een betere versterker  8-)  PM15S1  :yes:

erg he dat verlangen naar een steeds mooier geluid  redface

xander32

Citaat van: Marantz 81 op juli 24, 2010, 20:38:39
over een iets minder als 6 weken krijg ik de sleutel van het appartament wat ik gekocht heb :-D

zit nu op een zolder kamer wat vrij vol staat 1 speaker staat onder de dakkapel en de kamer is heel erg gedempt +vloerbedekking en men speakers zijn eigenlijk overkill voor de ruimte 

aangezien ik al een lange tijd nieuwschierig was hoe het daarlijk zal gaan klinken ,zijn men ouders toevallig vandaag op vakantie gegaan voor 3 weken ,heb ik nu alvast een voorproefje genomen ,en heb ik men hele installatie naar beneden gehaald en in de woonkamer geplaatst  :-D was wel flink sjouwen pa zen speakers nonono weghalen en men eigenappratuur en speakers alles 2 trappen naar beneden dragen

maar echt een groot verschil het klinkt gewoon veel beter en anders nu ,overduidelijk meer diepgang  en veel beter rustiger geplaatst :yes:
Wordt zo nog een zware hobby met al dat gesjouw van boven naar beneden :-D.

Sander.

Marantz 81

hahaha :-D ja idd alles staat inmiddels alweer op zijn plek  :lol:

over paar maanden kan ik alles naar men appartament sjouwen  :schater: pompom

MadVillain

Hahaha! Komt mij bekend voor :D

Dat had ik vorig jaar ook gedaan toen ik nog bij mn ouders woonde. Dat is echt een enorm verschil, en toen had ik ook een schuin dak :D

Marantz 81

Zat vandaag nog een beetje op het net te surfen en toen kwam ik een paar mooie 2 de hands monitoren tegen van Dynaudio bij Hobo Hifi ,toen kon ik me niet meer bedwingen  :schater: aangezien ik deze al graag wou hebben en waarschijnlijk aan men neus voorbij zouden gaan en vrij zeldzaam zijn ,drivers uit contour serie  :wink: esotec tweeter en 17 cm woofer

Het zijn de Dynaudio Audience 52 SE  pompom :kwijl:

heb ze aangesloten en wat een prachtig geluid zeg  :yes:

de stands die moet ik nog kopen ( al paar 2de hands bod gedaan via marktplaats)

Sander

Weer een slachtoffer van upgrade virus...... violent1

gefeliciteerd met je nieuwe aankoop ! pompom
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

lo

Mooi man :yes:. Gefeliciteerd met dit prachtige setje  pompom pompom
Lijkt net als of je thuis komt volgens mij notworthy
Ik was eigenlijk verbaasd nav een van je laatste opmerkingen dat je toch had besloten om de DLS speakers te houden :-o
Deze dynaudio's had ik eigenlijk wel verwacht :angel:

Geniet ervan

groet,

lo

(PS zilvergrijze stands van mp die er laatst op stonden neem ik aan waar je contact over hebt. Zou erg mooi zijn)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Totofan

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, en veel luister plezier pompom pompom pompom

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

xander32

Erg mooie monitoren, zowel betreft afwerking als diens prestaties. Daar ga je vast veel plezier aan beleven :yes:.

Geniet ervan.

Sander.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Mooie speakers hoor notworthy. Heb ook nog Dynaudio overwogen.Ik was op de VAD erg onder de indruk.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Tigger

Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips