Hallo allemaal De verkoper van de pm94 gaat nu wel accoord met mijn voorstel de PM17 met bijbetaling van mijn kant van 50 euro. Hij schrijft het volgende in een eerdere mail over de kwaliteit.
"de versterker is volgens de vorige eigenaar, getest door een marantz service center in elst,
en alles is goed bevonden en zijn de elko,s nog op 97% van hun originele waarde,
bias etc zijn afgesteld, de versterker heeft voor mij veel teveel vermogen, kan hem nauwelijks,
op een kwart van het volume zetten, en zo komt de versterker uiteraard niet tot zijn recht,
ook omdat ik hoog rendement speakers heb, in het verleden heb ik deze versterker ook gehad,
en toen met andere speakers kon ik wel de volumeknop verder open draaien, en zo ten volle genieten,
dat is de voornaamste reden dat ik hem weg doe"
De foto's van de versterker op Marktplaats zijn redelijk tot mooi maar dit zegt weinig over de binnenkant. Mijn oren vertrouw ik wel. Als ik google op dat service centre in Elst kom ik volgens mij op de oude lokatie waar vrieger Siltech zat. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf. En heeft iemand een mening of idee bij de deal die ik kan sluiten. O ja in mijn idee zal de PM17 maximaal 400 euro opleveren dus denk ik als de versterker goed is dat de deal reeël is. Toch???
Groet Maks