Hallo luitjes wil me hier als nieuwkomer graag even aan jullie voorstellen .
Ben op deze forum terecht gekomen om het feit dat ik nm andere speakers ga kopen en jullie raden het nooit .
Hahaha idd focal 's
Maar zal bij het begin beginnen .
Heb aantal jaren geleden een nieuwe hifi set aangeschaft en hoe kan het ook anders Marantz.
Het gaat hier om de versterker PM -15S1 in combinatie met de SA -15S1 speler waanzinnig spul trouwens .
De desbetreffende verkoper adviseerde mij B&W van het Type DM 604 S3.
Ik hoorde altijd iedereen zeggen zooooo dat Marantz spul van jou is waanzinnig ,maar vond zelf nooit mijn geluid optimaal, hoe komt dit
? vroeg ik me constant af ,overal naar geluisterd goede aansluitingen qua bekabeling enz enz.
Na het lezen op de forum ben ik toch erg gaan twijfelen aan de speakers .
Dus heb de koe bij de horens gepakt en deze van de week verkocht ,moet wel zeggen tussen het plaatsen van de advertentie en de daadwerkelijke verkoop zat 4 dagen ,wat mij eenigzins toch weer aan het twijfelen bracht.
Maar op de een of andere manier miste ik iets in mijn geluid en laten we nou reëel blijven ,dit kan toch niet aan Marantz liggen ??
En iemand op deze forum gaf zo'n goede definitie over B&W dat ik dacht nou dat hoor ik nou ook,nm het is net of er een deken over de speakers ligt als je ze speelt.
Kortom speakers zijn verkocht en ga morgen voor het geld de Focal 816v aanschaffen .
Heb gehoord en natuurlijk gelezen dat de 816 w een beter alternatief is ,maar nood breekt wet er zijn ook andere dingen belangrijk in een gezinsleven
Wil jullie wel graag laten weten wat mijn bevindingen straks zijn met de speakers in combinatie met de audio set
Jullie horen het snel
Groeten allemaal een Marantz liefhebber !!!!!!