Hoi Ronald, klinkt goed allemaal.
Laat maar ff weten wat die interlinks gaan doen in je set.
Aparte aardpen laat ik voorlopig even achterwege, nu te veel gedoe. Komende week wordt mijn aparte audiogroep hopelijk geïnstalleerd met Belden kabel en Furutech wandcontactdoos. Heb voor de Siemens klankmodule ookal een HifiTuning-zekering klaarliggen naast de originele van Siemens zelf. Dat wordt dus weer lekker experimenteren of er verschil hoorbaar is.
Door alle akoestische aanpassingen kan ik hier nu ook weer met zuilen spelen. Eind van de maand komen eindelijk de basstraps die mijn specifieke probleem op 36 Hz gaan "killen". Het is nu al niet hinderlijk meer maar wil het zo goed mogelijk hebben. Ze worden gemaakt door een bedrijf dat ook veel studio's bouwt, ben dus heel benieuwd.
Heb zelfs weer een stel zuilspeakers aangeschaft, die ik momenteel aan het vergelijken ben met de Usher monitoren. Van één van beide ga ik dus weer afscheid nemen. Dat zouden dus ook zo maar de Usher's monitoren kunnen zijn.
Ben namelijk niet zozeer (meer) op zoek naar de "beste speaker" maar naar de "beste speaker in mijn ruimte".
Citaat van: thepioneer op maart 08, 2012, 09:57:33
Hey Andre je maakt al weer mooie upgrades moet ik zeggen. Stroom is best belangrijk. Ik denk dat een aparte aardpen je ook veel zou brengen. Als je toch iemand bij je meterkast krijgt is het misschien een optie om te laten doen.
Ik wil zelf een audio zekering proberen. Heb geen idee wat het verschil zou moeten zijn maar goed je wilt wat proberen he. Verder ben ik ook uitgespeeld met de set. Heb nog een andere dac geprobeerd voor streaming en een eindversterker van meridian maar dat bracht in mijn setup niets.
Wel krijg ik deze week nog 2 super interlinks binnen. Een audio note an-vx gebalanceerd van 1 meter en een hele mooie audio note an-vz sogon van 0.5 meter voor tussen bron en pre. Het zijn hele exclusieve kabels dus ben benieuwd. De koperen an-c is al een geweldige kabel terwijl die een van de goedkoopste is van audio note. De sogon is juist de duurste dus ben erg benieuwd.