Mijn huidige set met een beetje verleden

Gestart door Marcel, januari 29, 2009, 17:02:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

SMarcel

#60
Censuur

JohnWx

Citaat van: SMarcel op januari 26, 2012, 18:08:58
Hallo John,

Nee de Yamaha setting blijft beneden in de woonkamer. Marantz Vintage gaat naar slaapkamer of zolder maar dat wordt een hobby traject.

Deze eindversterker heb ik vandaag in Zoetermeer opgehaald bij een oud baasje.

Nu alleen nog voor echt een heel zacht prijsje een 104 tuner en een 1060 voorversterker

Groeten,

Marcel

mooi hoor zo oude mooie einbak of een strak meubel en de rest eronder
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

jrm

SMarcel, gefeliciteerd!!

Ik heb ook zo'n 140 eindbak en inderdaad klein, maar zwaar en groots in geluid.

Paul

Citaat van: SMarcel op januari 26, 2012, 18:08:58
Hallo John,

Nee de Yamaha setting blijft beneden in de woonkamer. Marantz Vintage gaat naar slaapkamer of zolder maar dat wordt een hobby traject.

Deze eindversterker heb ik vandaag in Zoetermeer opgehaald bij een oud baasje.

Nu alleen nog voor echt een heel zacht prijsje een 104 tuner en een 1060 voorversterker

Groeten,

Marcel
Marcel er wordt er 1 op mp aangeboden.

http://link.marktplaats.nl/524941704
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SMarcel

#64
Censuur

SMarcel

#65
Censuur

WilliamB

Wouw, mooie auto.
Was altijd mijn favoriet al, maar ja geen geld in de jaren 90 hi hi.

Post een keer een foto, BV in de Topic " Hoeveel km heeft jouw auto gereden? "
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

JohnWx

Citaat van: SMarcel op maart 15, 2012, 07:20:15
hallo forummers,

Ik ben momenteel niet erg actief hier op het forum omdat ik een nieuw forum heb ontdekt en daar momenteel erg actief op ben.

Dit is het Volvo 480 forum door toedoen van de nieuwe aanwinst van een Youngtimer 480 uit november 1995.

Voor zover even de update.

Groeten,

Marcel

sissy site  :-P :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SMarcel

#68
Censuur

WilliamB

Zeer goed staat en erg mooi om te zien, en al met Airco.
Deze auto was toch, in de eerste instantie gemaakt voor de Amerikaanse markt ?
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marantz 81

Veel plezeir met de Volvo  :-) ook een mooie hobbie die auto,s  :yes:

Cornelis1921

  stupid :| De laatste voiture van Nederlandse bodem...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

SMarcel

#72
Censuur

Paul

De 104 is een prima tuner, de 1060 gebruik ik als pre in m,n buizenset dus je bent dit setje zo kwijt dit als ervarings deskundige.  :-D
Kunnen de duurdere marantzen niet aan tippen.   :wink: :-P en je houdt geld over voor andere leuke dingen.

Succes met de verkoop.  hello HB
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject