Mijn huidige set met een beetje verleden

Gestart door Marcel, januari 29, 2009, 17:02:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Mooi kleed ook


En zie weer veel ruimte voor uitbreiding in de nieuwe meubels  :-P


Top man
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

jrm

Mooi meubel!!
Straalt een rust uit in vergelijking met de vorige foto's!

SMarcel

#49
Censuur

Cornelis1921

 hello :yes: Marcel, ook namens mij de felicitaties met je mooie set, vooral de speakers lijken mij indrukwekkend klinken met die tweetertweak. Zeer fraai dat alles!!! Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

SMarcel

#51
Censuur

TurboMarco

Het ziet er gelikt uit hoor ,vooral die platenspeler  :kwijl:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

still life

Citaat van: SMarcel op december 19, 2011, 06:51:18wij houden toch van een bepaalde asymmetrie in bepaalde dingen vandaar dat de TV meer naar rechts staat.
En natuurlijk komt de draaitafel dan ook meer tot zijn recht.

yep, dacht ik wel..

ik zou gewoon en grotere tv zetten  :-D

nah, geniet ze..  :yes:

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Zweef

Citaat van: Marco op december 22, 2011, 08:54:07
Het ziet er gelikt uit hoor ,vooral die platenspeler  :kwijl:

stupid Wat een plaatje die JVC.
Stoc:  Marantz NR1506, PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit:CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM80

SMarcel

#55
Censuur

xander32

Mooie set hoor. En weer eens een set met niet die voor de handliggende B&W`s maar Mission.


Sander.

SMarcel

#57
Censuur

Paul

Daar word ik na een drukke werkdag toch een beetje vrolijk van.  :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: SMarcel op januari 26, 2012, 16:34:05
En ja hoor, sinds vandaag in het bezit van een hele mooie Marantz Model 140.



Even in een proefopstelling neergezet en alles werkt naar behoren.



Wat mij opvalt is dat deze eindversterker eigenlijk wel een klein formaat heeft maar in tegenstelling tot het formaat toch nog heel wat ilo's in de strijd gooit



Voorlopig behoeft deze nog geen service, moet ook even aan mijn financiën denken.

Goeten,

Marcel

kriebel kreibel krijbel mooi ding

zie nog niks te koop van Yamaha in het verkoop topic
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject