De set van Vlearmoes

Gestart door Vlearmoes, januari 28, 2009, 18:33:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vlearmoes

Gisteren ons huis verkocht  :-(

Dus er zal een nieuwe ruimt gezocht moeten worden waarin mijn setje zich weer thuis kan voelen  :yes:
Dus het zal eerst worden opgeslagen bij een familielid.
het kan even duren voordat het weer genieten wordt  want ook Rob zal de sub weer moeten afregelen in de nieuwe ruimte  :-P
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Shepherd Moon

leef met je mee, heb het zelfde meegemaakt, alleen had ik de set net gekocht toen ik plots verhuisde.
Had er nooit echt genot van kunnen hebben eer ik eindelijk terug ergens deftig gesetteld zat. (nu dus...)

Sterkte in deze stille tijd  :wink:
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

lo

#77
Maar je hebt toch al wel wat op het oog zeker, of misschien al gekocht?
Succes in ieder  geval :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

drees62

Good luck Theo!

Hopelijk heb je snel weer een nieuw onderkomen voor jezelf en je mooie HT-set.

Stadium III

Citaat van: drees62 op juni 16, 2010, 09:04:52
Good luck Theo!

Hopelijk heb je snel weer een nieuw onderkomen voor jezelf en je mooie HT-set.
stupid
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81

heb je een ander huis gekocht ?? of je het moeten verkopen om een andere reden ?

de VDH kabels  :kwijl: zijn goed terecht gekomen , zo zie je maar dat bekabeling behoorlijk van invloed kan zijn , bij mijn speakers is het juist een behoorlijke vooruitgang  :yes:

xander32

#81
Citaat van: Vlearmoes op juni 15, 2010, 23:16:07
Gisteren ons huis verkocht  :-(

Dus er zal een nieuwe ruimt gezocht moeten worden waarin mijn setje zich weer thuis kan voelen  :yes:
Dus het zal eerst worden opgeslagen bij een familielid.
het kan even duren voordat het weer genieten wordt  want ook Rob zal de sub weer moeten afregelen in de nieuwe ruimte  :-P
Hoi Theo, je zal wel een dubbel gevoel hebben op dit moment: enerzijds een opluchting dat jullie het huis kwijt zijn, anderzijds: het is wel een hele tijd jullie (t)huis geweest :|. Allemaal erg tegenstrijdig en verwarrend denk ik.

Maar `t gaat vast goed komen Theo :yes:.


Sander.

lo

In eerste instantie had ik nog niet in de gaten wat de reden was van verkoop.
Succes en sterkte Theo in deze veranderende situatie. Uiteindelijk krijgt alles weer een plek.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Citaat van: lo op juni 16, 2010, 19:10:17
In eerste instantie had ik nog niet in de gaten wat de reden was van verkoop.
Succes en sterkte Theo in deze veranderende situatie. Uiteindelijk krijgt alles weer een plek.

groet,

lo
stupid Veel sterkte gewenst.

JeroenGRT

#84
Na omstandigheden toch gefeliciteerd met de verkoop van het huis!

jrm

 stupid
en succes met het zoeken (is ook weer een 'uitdaging' )

Vlearmoes

Jaa alles staat er weer  hello



Jaa en ondertussen een appartementje gevonden; dus niks geen opslag   straks gewoon verhuizen  :yes:

Eind September naar een eerste verdiep in een vernieuwde stal waarin 10 moderne appartementen zijn gemaakt.

De ruimte is iets smaller maar heeft meer lengte als huidige woonkamer;  :roll:
Zo ik al kan zien gaan de fronts verder uit elkaan staan;   lijkt okee
ik kan helaas de stoelen niet meer op een meter van de achterwand zetten;  ben ik minder blij mee om dat nu mijn Kef model Three`s wel eens te groot kunnen worden; en ik gedongen wordt om ook van die monitor  Uschers te kopen  frusty clown1

veel ramen/buitendeuren; dus veel (dempende) gordijnen; kan goed zijn
Ook met de rears enkele problemen vanwege vele glas oppervlakken; plaatsing aan een muur zal moeilijk worden  :|
Platte rear kabel staat in bestelling die gelijk mee onder het laminaat gaat naar achteren;
ik wil nog ff zien of ik ze ook onder het vlies behang kan verstoppen anders evt meet een grote schroevendraaier een geultje krabben voordat het behang er op gaat met de kabel eronder.

Of de huidige extra groep ook mee kan verhuizen moet ik nog ff zien.


Ik heb er zin aan   maat moet nog wachten tot eind september  dus ik verzin nog wel iets

Als ik laminaat gebruik met een tno goedgekeurde demping (-17 naar onderen en -12 tegen eigen geluid
is dan nog een zware extra natuursteen nodig onder de luidsprekers??
of volstaat de gevulde speaker (met lood) op gewone pootjes Of spikes rechtsteeks op het laminaat??



Er zullen nog wel meer vragen op komen    naar nu eerst maar eens afwachten wat er op me af komt


Theo
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

lo

Gefeliciteerd met dit goede nieuws.
Hopelijk kun je het neerzetten en pas maken zoals je het in je hoofd hebt.
Belangrijker nog is natuurlijk het uiteindelijke (geluids) resultaat.

succes.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Totofan

Gefeliciteerd Theo, en veel succes met de verhuizing en inrichting.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next