De set van Vlearmoes

Gestart door Vlearmoes, januari 28, 2009, 18:33:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Vlearmoes

Dank dank   gaat wel lukken  :roll:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

Mooi Theo: na alle ellende van de afgelopen jaren gun ik het je van harte. Iets om naar toe te leven, weer vooruit te kunnen kijken. Komt goed :yes:.


Sander.

xander32

Vanmiddag ff bij Theo op de koffie geweest in z`n nieuwe appartement: het ziet er allemaal goed uit :yes:.
En Theo zijn vertrouwde ht-set heeft er een mooie, ruime opstelling gevonden.

Natuurlijk ook ff de nodige software geluisterd/bekeken. In surround een mooie surrroundbubble en detaillering. In stereo: een heerlijke, ontspannen sound waar je volgens mij uren achtereen naar kan luisteren. Wel kwamen wij beiden tot de conclusie dat het laag (mid-laag, de kick-bass) wel wat extra power kan gebruiken. Allicht dat daar een mooie EV enige uitkomst kan bieden ?

Al met al een gezellige middag.


Sander.


Citaat van: Vlearmoes op augustus 13, 2010, 15:33:15
Jaa alles staat er weer  hello



Jaa en ondertussen een appartementje gevonden; dus niks geen opslag   straks gewoon verhuizen  :yes:

Eind September naar een eerste verdiep in een vernieuwde stal waarin 10 moderne appartementen zijn gemaakt.

De ruimte is iets smaller maar heeft meer lengte als huidige woonkamer;  :roll:
Zo ik al kan zien gaan de fronts verder uit elkaan staan;   lijkt okee
ik kan helaas de stoelen niet meer op een meter van de achterwand zetten;  ben ik minder blij mee om dat nu mijn Kef model Three`s wel eens te groot kunnen worden; en ik gedongen wordt om ook van die monitor  Uschers te kopen  frusty clown1

veel ramen/buitendeuren; dus veel (dempende) gordijnen; kan goed zijn
Ook met de rears enkele problemen vanwege vele glas oppervlakken; plaatsing aan een muur zal moeilijk worden  :|
Platte rear kabel staat in bestelling die gelijk mee onder het laminaat gaat naar achteren;
ik wil nog ff zien of ik ze ook onder het vlies behang kan verstoppen anders evt meet een grote schroevendraaier een geultje krabben voordat het behang er op gaat met de kabel eronder.

Of de huidige extra groep ook mee kan verhuizen moet ik nog ff zien.


Ik heb er zin aan   maat moet nog wachten tot eind september  dus ik verzin nog wel iets

Als ik laminaat gebruik met een tno goedgekeurde demping (-17 naar onderen en -12 tegen eigen geluid
is dan nog een zware extra natuursteen nodig onder de luidsprekers??
of volstaat de gevulde speaker (met lood) op gewone pootjes Of spikes rechtsteeks op het laminaat??



Er zullen nog wel meer vragen op komen    naar nu eerst maar eens afwachten wat er op me af komt


Theo

lo

Goed te lezen dat hij weer op orde begint te komen. :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Citaat van: Stadium III op november 21, 2010, 21:49:38
Kom Theo we willen foto's !

stupid

Vanmiddag poos bij Theo geweest; ff de Classe aan de tand voelen.

Deze blijkt een mooie upgrade  :yes:: het geluid is er veel volwassener door geworden. Er is meer fundament en de bass is veel strakker/droger geworden waardoor ook de mids en het hoog meer in balans zijn gekomen. Daarnaast komt het geluid beter los van de speakers: deze staat nu ook naast de speakers i.p.v. alleen er tussenin. Dat alles geeft een prettig klinkende installatie waar je uren achtereen naar kan luisteren.


Sander.

Stadium III

Idd kan de mening zeker delen

Nu de foto's nog !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Vlearmoes

Nou goed dan  omdat jullie zo aandringen  :yes:   
ff een teaser
ik heb een grote schrijf achterstand (o.a. door verhuizing) wat mijn set betreft en zal zo spoedig mogelijk de aanvullingen, wijzigen, up/downgrades en veranderingen uitgebreider hier neer zetten.

De foto is gemaakt door  Anouk
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

lo

Kijk dat is al mooi voor een eerste indruk.
Ziet er zo toch al weer bijzonder netjes en gezellig uit pompom
We wachten met spanning op de rest van de pics.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Shepherd Moon

proficiat met de nieuwe woonst  8-)
Ziet er idd ruim uit nu  :lol:
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

Vlearmoes

Even een laatste foto na de upgrade naar een StadiumIII die rechts in de hoek staat 
Ik zal een dezer dagen het upgrade proces van de laatste maanden verder toelichten  :wink:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Stadium III

Mooi Theo

Alleen nog een slag kunnen draaien  :roll:
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Geen silent nights meer in huize Theo  :-D.


Maar goed bezig :wink:.
En toch de hele meute maar opgeschoven zodat de Stadium III op dezelfde plek als de Storm kan staan.

Binnenkort maar weer eens op de koffie!


Sander.

Stadium III

Dus Theo heeft nu veel voor weinig  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4