Vanmiddag ff bij Theo op de koffie geweest in z`n nieuwe appartement: het ziet er allemaal goed uit
.
En Theo zijn vertrouwde ht-set heeft er een mooie, ruime opstelling gevonden.
Natuurlijk ook ff de nodige software geluisterd/bekeken. In surround een mooie surrroundbubble en detaillering. In stereo: een heerlijke, ontspannen sound waar je volgens mij uren achtereen naar kan luisteren. Wel kwamen wij beiden tot de conclusie dat het laag (mid-laag, de kick-bass) wel wat extra power kan gebruiken. Allicht dat daar een mooie EV enige uitkomst kan bieden ?
Al met al een gezellige middag.
Sander.
Citaat van: Vlearmoes op augustus 13, 2010, 15:33:15
Jaa alles staat er weer
Jaa en ondertussen een appartementje gevonden; dus niks geen opslag straks gewoon verhuizen
Eind September naar een eerste verdiep in een vernieuwde stal waarin 10 moderne appartementen zijn gemaakt.
De ruimte is iets smaller maar heeft meer lengte als huidige woonkamer;
Zo ik al kan zien gaan de fronts verder uit elkaan staan; lijkt okee
ik kan helaas de stoelen niet meer op een meter van de achterwand zetten; ben ik minder blij mee om dat nu mijn Kef model Three`s wel eens te groot kunnen worden; en ik gedongen wordt om ook van die monitor Uschers te kopen
veel ramen/buitendeuren; dus veel (dempende) gordijnen; kan goed zijn
Ook met de rears enkele problemen vanwege vele glas oppervlakken; plaatsing aan een muur zal moeilijk worden
Platte rear kabel staat in bestelling die gelijk mee onder het laminaat gaat naar achteren;
ik wil nog ff zien of ik ze ook onder het vlies behang kan verstoppen anders evt meet een grote schroevendraaier een geultje krabben voordat het behang er op gaat met de kabel eronder.
Of de huidige extra groep ook mee kan verhuizen moet ik nog ff zien.
Ik heb er zin aan maat moet nog wachten tot eind september dus ik verzin nog wel iets
Als ik laminaat gebruik met een tno goedgekeurde demping (-17 naar onderen en -12 tegen eigen geluid
is dan nog een zware extra natuursteen nodig onder de luidsprekers??
of volstaat de gevulde speaker (met lood) op gewone pootjes Of spikes rechtsteeks op het laminaat??
Er zullen nog wel meer vragen op komen naar nu eerst maar eens afwachten wat er op me af komt
Theo