De set van dmeerpa

Gestart door dmeerpa, januari 28, 2009, 17:48:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dmeerpa

Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
83" LG OLED evo G4 4K
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

dmeerpa

Gisteren met schilders tape de afmeting van de LG G4 83" afgeplakt op de muur, en zo het beeld proberen voor te stellen.
Heb er ook een foto van genomen, en het TV beeld uitgetrokken tot ze de juiste grote had (zie bijlage ik heb wel de tape in de foto weggephotoshopt, let op TV meubel staat iets naar voor in werkelijk heid is TV 2cm breder dan de LG G4 83"). Dat valt goed mee. 
Voor TV zal het wennen worden, dat had ik ook met 60", en kijk vandaag vind ik dat te klein, maar ben zeker dat ik bij film niet ga zeggen had ik maar 83 genomen ipv 77 want uiteindelijk wil ik wel wat bioscoop gevoel hebben.
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
83" LG OLED evo G4 4K
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

dmeerpa

Kogel is door de kerk, net een LG OLED83G45LW gekocht met 20% korting en nog eens 200€ cashback.
Ik heb wel veilig gespeeld en een garantie uitbreiding genomen voor 5 jaar wat op 299.
Afhankelijk van het vervoer dat ik kan regelen kan ik ze deze avond al in huis hebben  pompom 
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
83" LG OLED evo G4 4K
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

pameijer

Bij welke winkel heb je deze gekocht? Ben stiekem ook wel benieuwd naar het prijsje...
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

dmeerpa

Citaat van: pameijer op Gisteren om 13:23:29Bij welke winkel heb je deze gekocht? Ben stiekem ook wel benieuwd naar het prijsje...

Sound & Vision De Smet.
Zitten hier op 12km van bij mij.
Is totaal geen hippe of moderne zaak en ook de website oogt totaal niet aantrekkelijk.
Maar ik nieuwsgierigheid wel mailtje gestuurd om de prijs te vragen van de LG OLED83G45LW, had in enkele minuten reactie en kwam op 4799. En gezien het Benelux model is kan ik ook nog een 200€ claimen via cashback waardoor ze komt op 4599.

Ze hebben een eigen leverdienst die normaal gratis is, alleen past deze mastodont niet in hun bestelwagen. Wil ik ze laten leveren moeten ze een bestelwagen huren, en dat zou doorgerekend worden.
Straks komt een vriend langs die een grote bestelwagen van het werk heeft, die zit wel goed vol, maar ik hoop dat hij samen wat spullen wil uitladen en om de TV rijden. Andere optie die ik ook nog heb is zien of ze in mijn broer zijn wagen past (een oude Mercedes E break).
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
83" LG OLED evo G4 4K
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150