De set van dmeerpa

Gestart door dmeerpa, januari 28, 2009, 17:48:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

dmeerpa

#345
Zo de bestelling voor een 2de set SVS Ultra Elevation's is geplaatst.
Had nog een bon van 5%, blijkt er actie te zijn en was het vandaag 10%.
In totaal zal ik 360€ uitgespaard hebben.

Nu nog kijken voor speakerdraad voor de rear heights.


De switch naar 7.1.4 heeft één nadeel, ik kan geen 2de zone meer versterken.
Al gebruik ik voor de fronts de de pre-out, ik kan de versterker niet recupereren voor zone 2.
Mss kijk ik voor een goedkope stereo versterker die ik of op de pré-out van de SACD 30n zet of op zone 2.
Maar gezien ik voor de keuken enkel de SACD 30n gebruik als bron is dat een optie.

Ideaal zou een versterker zijn met 2 stereo uithangen, dat ik kan kiezen tss keuken en bureau. Ofwel moet ik een speaker schakelaar voorzien.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

dmeerpa

De Front Height speakers hangen.
De Oehlbach speaker kabel is ook binnen.
Nu vol spanning wachten op de Rear Height speakers, dan kan ik de Oehlbach speaker kabel aanbrengen en ook de tijdelijke standaard kabel van de Front Heights vervangen.
Afhankelijk hoeveel ik exact nodig heb voor de Left Rear Height kan ik misschien alles halen uit de rol van 30m en kan de 2de rol van 10 meter terug.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

JohnWx

Citaat van: dmeerpa op juni 24, 2024, 16:30:32De Front Height speakers hangen.
De Oehlbach speaker kabel is ook binnen.
Nu vol spanning wachten op de Rear Height speakers, dan kan ik de Oehlbach speaker kabel aanbrengen en ook de tijdelijke standaard kabel van de Front Heights vervangen.
Afhankelijk hoeveel ik exact nodig heb voor de Left Rear Height kan ik misschien alles halen uit de rol van 30m en kan de 2de rol van 10 meter terug.

Leuk man  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

RHK

Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

dmeerpa

Citaat van: RHK op juni 24, 2024, 22:01:50Ben benieuwd  8-)
Ik ook.
Al moet ik zeggen door de echte front height speakers te hebben tegen het plafond ipv op de TV geplaatst dit toch een stuk meer brengt als de content aanwezig is.  Zoals Midway, Topgun en MadMax.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

dmeerpa

doublepoint.nl houdt zich ook niet aan hun slogan ...
Voor 17:00 besteld Volgende dag binnen!

Vandaag besteld, morgen in huis!
Onze slogan luidt dat als je op een werkdag voor 17:00 uur bestelt, dat je de bestelling morgen in huis hebt! Na ontvangst van je bestelling wordt deze direct verwerkt in ons magazijn. Afhankelijk van een eventuele afwijkende levertijd, welke staat aangegeven op de productpagina, verlaat jouw bestelling dezelfde dag nog ons magazijn. Hierdoor weet je van te voren wanneer je jouw bestelling thuis kan verwachten! Je ontvangt altijd van te voren een e-mail met daarin jouw pakbon. Daarnaast ontvang je ook een e-mail met daarin alle verzendgegevens. Hierdoor kan je jouw zending ook goed in de gaten houden en in de meeste gevallen zien in welk tijdsframe de bezorger komt. Let wel op; bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op de eerst volgende werkdag (maandag) verwerkt!


Nou ja, vrijdag avond besteld, en deze ochtend staat mijn bestelling nog op "Bezig met verwerken". :x
Ik ga al blij mogen zijn als ik die morgen heb.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

JohnWx

Citaat van: dmeerpa op juni 25, 2024, 08:53:33doublepoint.nl houdt zich ook niet aan hun slogan ...
Voor 17:00 besteld Volgende dag binnen!

Vandaag besteld, morgen in huis!
Onze slogan luidt dat als je op een werkdag voor 17:00 uur bestelt, dat je de bestelling morgen in huis hebt! Na ontvangst van je bestelling wordt deze direct verwerkt in ons magazijn. Afhankelijk van een eventuele afwijkende levertijd, welke staat aangegeven op de productpagina, verlaat jouw bestelling dezelfde dag nog ons magazijn. Hierdoor weet je van te voren wanneer je jouw bestelling thuis kan verwachten! Je ontvangt altijd van te voren een e-mail met daarin jouw pakbon. Daarnaast ontvang je ook een e-mail met daarin alle verzendgegevens. Hierdoor kan je jouw zending ook goed in de gaten houden en in de meeste gevallen zien in welk tijdsframe de bezorger komt. Let wel op; bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op de eerst volgende werkdag (maandag) verwerkt!


Nou ja, vrijdag avond besteld, en deze ochtend staat mijn bestelling nog op "Bezig met verwerken". :x
Ik ga al blij mogen zijn als ik die morgen heb.

Is vaak en totaal kansloos


We hebben ons zelf verpest met deze "service" vroeger wist je nooit wanneer iets kwam
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NB

Citaat van: JohnWx op juni 25, 2024, 10:25:45We hebben ons zelf verpest met deze "service" vroeger wist je nooit wanneer iets kwam

Vroeger was er geen internet en ging je naar een winkel.......
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

dmeerpa

Citaat van: NB op juni 25, 2024, 11:41:49Vroeger was er geen internet en ging je naar een winkel.......
Bepaald type winkels zijn niet dik gezaaid in België.
Denk dan aan een Smits, Hobo of een Stassen en dan ook vaak hun goedkopere prijzen.

Ik denk dat het HiFi/HT gebeuren ook minder leeft bij ons. Dus ja dan is internet winkel een godsgeschenk :)

Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

dmeerpa

Citaat van: JohnWx op juni 25, 2024, 10:25:45Is vaak en totaal kansloos

We hebben ons zelf verpest met deze "service" vroeger wist je nooit wanneer iets kwam
Dat is nog maar de 2de keer dat ik zoiets voorhad. Had het ook met mij Elysian's waar A Tube High Fidelity gedurende een week beweerde dat ze de betaal bevestiging nog niet hadden gehad. Dat is ook de eerste keer dat ik zoiets hoor als je met pinpas betaald of kredietkaart.

Je moet als winkel ook geen slogans op uw site zetten, zoals "Voor 17:00 besteld Volgende dag binnen!" als je dat niet kan waarmaken. Zet dan niks, dan hoef ik er me ook niet aan te ergeren dat mijn planning overhoopt komt te liggen.
Voor hetzelfde geld moet ik de komende dagen naar kantoor en is niemand thuis. Als de koerier dan even lomp is als die van DPD vorige week en de speakers gewoon voor de inkomdeur van een flatgebouw met 52 wooneenheden onbeheerd achterlaat dan vrees ik dat ze bij een onbekende eigenaar terecht komen en dan beginnen de problemen pas echt.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

JohnWx

Citaat van: NB op juni 25, 2024, 11:41:49Vroeger was er geen internet en ging je naar een winkel.......

Tussen fase bedoel ik  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Emiel77

Hmm OK bekend verhaal op zich.

Inderdaad ging je vroeger naar een winkel, maar voorraad was ook toen geen garantie.
Uiteindelijk is een webshop ook gewoon afhankelijk van een bezorgdienst voor een correcte en snelle afhandeling.

Linksom, rechtsom, altijd meerdere schakels van toepassing waar een bezorging fout kan gaan.

Het is wat het is en, zoals al gemeld, we zijn verwend met de vandaag besteld morgen geleverd mentaliteit.

Anyway, hoop dat je binnenkort kan genieten van de nieuwe rear heights :-D
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

dmeerpa

Citaat van: Emiel77 op juni 25, 2024, 21:25:01Hmm OK bekend verhaal op zich.

Inderdaad ging je vroeger naar een winkel, maar voorraad was ook toen geen garantie.
Uiteindelijk is een webshop ook gewoon afhankelijk van een bezorgdienst voor een correcte en snelle afhandeling.

Linksom, rechtsom, altijd meerdere schakels van toepassing waar een bezorging fout kan gaan.

Het is wat het is en, zoals al gemeld, we zijn verwend met de vandaag besteld morgen geleverd mentaliteit.

Anyway, hoop dat je binnenkort kan genieten van de nieuwe rear heights :-D
Het is bij de winkel zelf dat de vertraging ontstond niet bij het transport of geen voorraad.

Iets kan altijd niet voorradig zijn, Maar vroeger waren we ook niet blij, als ze de beloofde dag niet binnen waren.

Deze situatie is niet anders dan vroeger. Vandaag surf je om te zien wie stock heeft, vroeger belde je rond om het te vragen.

Wat wel anders is, is dat we eens verstuurd verwachten dat de koerier ze 1 of 2 dagen later afleverd.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

JohnWx

Citaat van: dmeerpa op juni 25, 2024, 23:41:48Het is bij de winkel zelf dat de vertraging ontstond niet bij het transport of geen voorraad.

Iets kan altijd niet voorradig zijn, Maar vroeger waren we ook niet blij, als ze de beloofde dag niet binnen waren.

Deze situatie is niet anders dan vroeger. Vandaag surf je om te zien wie stock heeft, vroeger belde je rond om het te vragen.

Wat wel anders is, is dat we eens verstuurd verwachten dat de koerier ze 1 of 2 dagen later afleverd.

Krijg je dood leuk een melding we hebben u gemist ??? was je gewoon thuis
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

dmeerpa

Citaat van: JohnWx op juni 26, 2024, 10:29:14Krijg je dood leuk een melding we hebben u gemist ??? was je gewoon thuis
Zwijg dat was zo met de Elysians, alleen waren ze nooit geweest.
Nope dit keer draagt DHL het pakje over aan de Belgische Port (bpost). En volgens de tracking van Bpost is Informatie over de zending ontvangen van de afzender. En DHL zegt Planning wordt gemaakt.
Dus ja zal niet voor vandaag zijn... We gaan deze avond voetbal moeten kijken met maar de helft van de hoogte effecten :evil: .
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25