de set van Mars

Gestart door mars, januari 27, 2009, 06:18:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Of je koopt die PM-94 op Marktplaats...

mars

oi,


ja dat is zeker ook een mooie :yes:

Maar weet je wat het  is ; namelijk ik ken mezelf en ''zonder mezelf geweld aan te doen'' wil ik toch op den duur zo'n top ''Accuphase, ''classe cap-2100, Karan Ka i180 , DK design reference mk 3 of iets in deze lijn.
En de versterker die ik aankomend weekend ga kopen , moet opzeker de aanschafwaarde weer opleveren.

En wat dat betreft is een ''Sugden Mystro'' van 6maanden oud voor 500 , geen slechte aankoop.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jowa

Da's zeker geen slechte aankoop  stupid en helemaal niet voor dat geld.
Ik zie dat ze ook met hun tijd mee gaan en er zelfs een a.b. bij zit? En wel voor het volume  notworthy

Zie er gaaf uit in het zilver.


mars

Citaat van: jowa op maart 22, 2010, 20:27:24
Da's zeker geen slechte aankoop  stupid en helemaal niet voor dat geld.
Ik zie dat ze ook met hun tijd mee gaan en er zelfs een a.b. bij zit? En wel voor het volume  notworthy

Zie er gaaf uit in het zilver.




Yups dat is 'm :yes:

hey Jowa , gister had ik plaatje van de binnen kant van deze versterker gevonden op google maar nu ben ik hem kwijt.

Zou jij hem kunnen vinden? aub :lol:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jowa

Wel die van de A21a kunnen vinden  :no:, niet die van de Mystro.
De reviews zijn lovend en ze hebben zelfs een award gewonnen  pompom
klik hier

mars

Citaat van: jowa op maart 22, 2010, 20:57:16
Wel die van de A21a kunnen vinden  :no:, niet die van de Mystro.
De reviews zijn lovend en ze hebben zelfs een award gewonnen  pompom
klik hier



ja die ken ik , wel gaaf he.

Ik heb sugden (mits juist gematched) al in een paar set's heel erg verdienstelijk horen zijn :yes:

En ik moet ook eerlijk bekennen , dat ik om de een of andere duistere reden het gevoel heb dat ik DEZE versterker eens in mijn huidige set moet horen.


Maar ik zei trouwens dat ik hem dit weekend koop , maar dat wordt dinsdag de 30e  , dan komt de eigenaar eerst naar mij toe van uit Ede en samen gaan we even de top ''MAGICO'' speakers kopen ............AHUM 8-) eeeeeeeeuhhhh nou ja ik mag er naast staan.

Want deze meneer doet een upgrade van deze sugden naar een volle spectral set met ''Magico'' speakers , die speakers kosten alleen al 65.000 euro of zoiets geloof ik .......maar wel duur in iedergeval
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jowa

Wow, een complete Spectral set  notworthy
Magico ken ik net, even snel gegoogled, zien er groots uit, hebben een beetje weg van Sonus Faber, maar dan nog groter.



Heel veel plezier met je transactie, we zie je luisterverslag tegemoet  :-D


lo

De man waar ik mijn DP700 vandaan heb had ook spectral versterking en deed de accuphase weg om volledig over te gaan op spectral. Hij had ook een setje Avalon speakertjes :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

 stupid  HEY HEEEEEE hoo stop ik ga ze niet kopen he :no:...was het maar waar.

Maar ik heb ze al eens mogen luisteren ( Peter Chattelin heeft zijn winkel bij mij om de hoek)  

Zo'n beetje de beste speaker ter wereld notworthy
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Citaat van: lo op maart 22, 2010, 21:23:44
De man waar ik mijn DP700 vandaan heb had ook spectral versterking en deed de accuphase weg om volledig over te gaan op spectral. Hij had ook een setje Avalon speakertjes :-D

groet,

lo

wou ik zeggen Lo, hoe denk je dat deze jongens op jouw set zouden presteren..........

Geloof me maar jou versterker en cd speler in combi met deze speakers , maakt als resultaat een van de beste en mooist klinkende home audio sets ter wereld :yes: :yes:..........is nogal wat he, deze uitspraak. Maar ik weet ..toch wel een heel klein beetje waar ik het over heb :wink:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jowa

Citaat van: mars op maart 22, 2010, 21:25:37
stupid  HEY HEEEEEE hoo stop ik ga ze niet kopen he :no:...was het maar waar.

Maar ik heb ze al eens mogen luisteren ( Peter Chattelin heeft zijn winkel bij mij om de hoek)  

Zo'n beetje de beste speaker ter wereld notworthy

Weten we, we zijn alleen nieuwsgierig naar je verslag als je mee gaat om die speakers mede te "kopen"  :-D

lo

#221
Citaat van: mars op maart 22, 2010, 21:30:32
wou ik zeggen Lo, hoe denk je dat deze jongens op jouw set zouden presteren..........

Geloof me maar jou versterker en cd speler in combi met deze speakers , maakt als resultaat een van de beste en mooist klinkende home audio sets ter wereld :yes: :yes:..........is nogal wat he, deze uitspraak. Maar ik weet ..toch wel een heel klein beetje waar ik het over heb :wink:

Ik denk dat het wel lekker zal klinken, misschien ietsjes aan de grote kant :-D
Wat kosten ze ook alweer zei je HLP (oh ja daar had je het al over gehad redface)
Mars, als ik iemand toedicht dat ie verstand heeft van de dingen waar over hij praat dan ben jij het in ieder geval.
Kun je die speakers niet effe lenen als je nog eens naar mij komt. Dat zou wat zijn hè :evil:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

#222
Citaat van: lo op maart 22, 2010, 22:17:47
Ik denk dat het wel lekker zal klinken, misschien ietsjes aan de grote kant :-D
Wat kosten ze ook alweer zei je HLP (oh ja daar had je het al over gehad redface)
Mars, als ik iemand toedicht dat ie verstand heeft van de dingen waar over hij praat dan ben jij het in ieder geval.
Kun je die speakers niet effe lenen als je nog eens naar mij komt. Dat zou wat zijn hè :evil:

groet,

lo

Thanks for the nice words redface , maar zonder mijn mening van daken te schreeuwen , merk ik eigenlijk met regelmaat dat ik iets hoor of vind van een set , en die exacte mening later terug hoor of lees uit de mond van nogal gerespecteerde mensen uit de home -audio wereld..zo nou heb ik mezelf ook nog een paar veren in mijn kont gestoken clown1hahaha

Tja als ik de mogelijkheid had , dan zou mijn hart er goed voor zijn hoor om zo'n set me naar jou te nemen(ik bedoel dat ben ik eigenlijk wel,...van dat soort acties.

hey maar je zal het zelf ook wel gemerkt hebben Lo , nu  je in een wat ander segment van de audio wereld terecht bent gekomen.
dan zie je vaak dat winkeliers juist makkelijker zijn wat betreft thuis demo's dan wanneer het om mid of low-end gaat.
Peter Chattelin  gaat gerust op dinsdag naar die verkoper van de Sugden , om zijn nieuwe spectral set te tunen, ( terwijl peter in den haag woont en die klant in Ede)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Hey mars,

Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt mbt uitlenen van apparatuur. Ik stond er verbaast van met wat voor gemak ik de accuphase spulletjes thuis uit kon proberen, daarbij werden ze ook nog eens netjes gebracht en gehaald.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: jowa op maart 22, 2010, 20:27:24
Da's zeker geen slechte aankoop  stupid en helemaal niet voor dat geld.
Ik zie dat ze ook met hun tijd mee gaan en er zelfs een a.b. bij zit? En wel voor het volume  notworthy

Zie er gaaf uit in het zilver.



oi,

gister nog het een en ander , over deze versterker gelezen.


hahahaa en ik ben weer razend enthousiast pompom pompom ,
En kan niet wachten , hoe mijn set dan zal weergeven!!!
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun