Citaat van: lo op maart 22, 2010, 22:17:47
Ik denk dat het wel lekker zal klinken, misschien ietsjes aan de grote kant
Wat kosten ze ook alweer zei je (oh ja daar had je het al over gehad )
Mars, als ik iemand toedicht dat ie verstand heeft van de dingen waar over hij praat dan ben jij het in ieder geval.
Kun je die speakers niet effe lenen als je nog eens naar mij komt. Dat zou wat zijn hè
groet,
lo
Thanks for the nice words
, maar zonder mijn mening van daken te schreeuwen , merk ik eigenlijk met regelmaat dat ik iets hoor of vind van een set , en die exacte mening later terug hoor of lees uit de mond van nogal gerespecteerde mensen uit de home -audio wereld..zo nou heb ik mezelf ook nog een paar veren in mijn kont gestoken clown1hahaha
Tja als ik de mogelijkheid had , dan zou mijn hart er goed voor zijn hoor om zo'n set me naar jou te nemen(ik bedoel dat ben ik eigenlijk wel,...van dat soort acties.
hey maar je zal het zelf ook wel gemerkt hebben Lo , nu je in een wat ander segment van de audio wereld terecht bent gekomen.
dan zie je vaak dat winkeliers juist makkelijker zijn wat betreft thuis demo's dan wanneer het om mid of low-end gaat.
Peter Chattelin gaat gerust op dinsdag naar die verkoper van de Sugden , om zijn nieuwe spectral set te tunen, ( terwijl peter in den haag woont en die klant in Ede)