oi,
Ik heb net een telefoon gesprek gehad met een vriend , die vroeg mij of zijn set ( weer) bij mag logeren voor drie maanden.
Omdat ie een paar maanden er tussen uit gaat ( net als ik eind 2008 begin 2009 gedaan heb.....venezuela
)
En daar hij een roadie en zwerver in hart en nieren is , heeft hij woonruimte waar hij de huur zo kan opzeggen en vertrekken.
Ik zeg weer , want zijn set heeft al eens een paar maanden bij mij gestaan ( mensen die langer op dit forum zitten hebben dat nog wel mee gekregen).
Hahaha toen zou het setje voor twee weken bij blijven , maar ik hoorde pas na 4 of 5 maanden weer eens wat van hem
Echter is het exact dezelfde set, behalve het versterker combo. Nu heeft ie een marantz pm-17 mk2 Ki.
De set die de eerste keer bij mij stond , bestond uit een rotel voorversterker en rotel eindversterker , rotel cd speler en rotel tuner.
De speakers waren Dynaudio Audience 72 , speakerkabel was ocos, en interlinks allemaal Audioquest King Cobra.
Toen dit setje bij mij kwam logeren was het pas 4 maanden oud , we hadden die set op een dag spontaan gekocht( nou ja..WE...ik bedoel hij dus).
hahaha ik weet nog goed dat ie op vrijdag naar me toe kwam en zei; ik mot goed geluid , weet jij een hifi winkel in Den Haag? ( hij komt zelf uit Volendam en als je hem hoort praten dan ga je aan jezelf twijfelen , want je ziet een nogal heel grote man met een zuid amerikaans indiaanse mix met negroide trekken. Maar als hij dus tegen je praat, hoor je de stem van iemand die heel erg plat volendams praat net als die familie van jantje smit......hij was dan ook uit brazilie geadopteerd toen hij een half jaar oud was).
Ik zal morgen even op het forum terug zoeken wat de welk type Rotel spul het was, zo'n eindversterker met ribben aan de voorkant enz enz.
Ik geloof dat ie de versterker combi een keer kon verkopen, aan een man die er zowat de nieuwwaarde voor gaf, en daar een tweedehands pm-17 voor in de plaats heeft gekocht maar de rest van de set is nog het zelfde...
Nou dat wordt dus wel leuk want dan kan ik een echt vergelijk doen tussen die PM-17 en mijn Naim Nait 5i bijvoorbeeld.
Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.