De set van HiFi Gek

Gestart door HiFi gek, januari 25, 2009, 19:47:33

Vorige topic - Volgende topic

HiFi gek

Citaat van: Marantz 81 op oktober 27, 2010, 22:57:30

hoe gaat he trouwens met je schouder zit alles goed nu ? alweer aan het werk ?

Arjan

Met mijn schouder gaat het veel beter inmiddels , kan hem weer redelijk goed bewegen .
Ik ben nu d.m.v. fysiotherapy de spieren aan het oprekken en aan het aansterken met gewicht training .

Mijn schouderspieren kunnen nu ongeveer een gewicht aan van tussen de 1 kg en 3 kg , dus voorlopig ben ik er nog niet .
Werken gaat zo op deze manier ook voorlopig nog niet , ik moet namelijk veel zwaar tillen op mijn werk .
Ik denk dat ik mijn werk zal hervatten ergens tussen 1 december en 1 januari in .
En dan voorlopig op terapie basis , dus enkele halve dagen of meteen 5 halve dagen en dan langzaam opbouwen .
Ik heb ook nog geen kontakt met de ziektewet/bedrijfs arts gehad , dat moet eerst gebeuren om afspraken te maken .

Groeten  EDWIN  B

viceadmiraal61

dat was nu samen een heel leuk stukje humor...veel meer te lezen als op alle forums over audio
marantz forum is dan ook de beste.....zeer guitig lo en edwin

lo

Citaat van: HiFi gek op oktober 28, 2010, 12:27:23

Goed gezien , er ligt inderdaad iets boven op de box .
Hier wist ik uiteraard ook vanaf , het is een bloknoot papiertje met wat tekst erop .

Wat die lijfstraffen betreft , ik heb hier na lang twijfelen gehoor aan gegeven .
Heb mijzelf eens flink mishandeld  HLP , loop nu met een zere kaak en blauw oog rond  :cry: , en heb mijzelf er met klem op gewezen dit nooit meer te doen  nonono , met de nadruk erop dat ik mij nog ingehouden heb wat de zelf  mishandeling betreft en ik de volgende helemaal los ga  :-o .

Ben nu aan het overwegen aangifte tegen mezelf te gaan doen  shutup .

Groeten  EDWIN  B

:schater: :schater: Schitterend Edwin  :schater: :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Marantz 81

ja het is wel gezzelig hier  :-P :schater: :schater:  :-D pompom

ow das mooi dan ,dat het weer goed komt met je schouder

Whisper.nl

Veel plezier met je aankoop :-)

Betreft het stoffen bank moet ik je teleurstellen .
Onze kater - Harm 6,5 kilo en errug ondeugend -  heeft de stoffen draaistoel als krappaal gebruikt.
Binnen no time was ie niet om aan te zien.

Heb nu een lederen draai stoel en daar blijft ie vanaf.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

HiFi gek

Citaat van: Whisper.nl op oktober 28, 2010, 20:21:28
Veel plezier met je aankoop :-)

Betreft het stoffen bank moet ik je teleurstellen .
Onze kater - Harm 6,5 kilo en errug ondeugend -  heeft de stoffen draaistoel als krappaal gebruikt.
Binnen no time was ie niet om aan te zien.

Heb nu een lederen draai stoel en daar blijft ie vanaf.

Groet Whisper

O , das helaas minder fraai  :oops: , tot nog toe ben ik hier van gevrijwaard  8-) .

Op hoop van zegen zeg ik dan maar .

Groeten  EDWIN  B

HiFi gek

Citaat van: lo op oktober 28, 2010, 15:17:44
:schater: :schater: Schitterend Edwin  :schater: :schater:

groet,

lo

Gek hé LO ( waarschijnlijk heet ik daarom ook HiFi Gek )  clown1 , kan ik indien gewenst ook veranderen in ACCURANTZ  :schater:

Ik kon het gewoon niet laten , en nu alweer niet  :-P

Groeten  EDWIN  B

gerard

Ziet er goed uit, kan je lekker vele uurtjes op zitten luisteren  :-)
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

lo

Citaat van: HiFi gek op oktober 28, 2010, 23:51:54

Gek hé LO ( waarschijnlijk heet ik daarom ook HiFi Gek )  clown1 , kan ik indien gewenst ook veranderen in ACCURANTZ  :schater:

Ik kon het gewoon niet laten , en nu alweer niet  :-P

Groeten  EDWIN  B

:-D

of maaccu pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Citaat van: 211 op november 30, 2010, 00:28:13
Nog 5 maanden en het is weer motorseizoen... Wat denk je, gaat het lukken tegen die tijd ..???

Ik denk het wel , moet ook haast wel .

Het is dan al weer 8 maanden geleden in April 2011  , dan moet ik zeker normaal mijn motorpak weer aan kunnen .
Ik brak mijn sleutelbeen en schouderblad op 28 juli 2010 .
Heb er trouwens nog wel steeds flink last van , ik loop ook nog steeds in de ziektewet .

Dani Pedrosa zat namelijk al weer na 2 weken op zijn motoGP machine met een gebroken sleutelbeen op 3 plaatsen .

211

...
Zolang je maar geniet....

Marantz 81

Ja  :yes: een marantzforum Tourrit  byebye

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op november 30, 2010, 17:41:57

Ik denk het wel , moet ook haast wel .

Het is dan al weer 8 maanden geleden in April 2011  , dan moet ik zeker normaal mijn motorpak weer aan kunnen .
Ik brak mijn sleutelbeen en schouderblad op 28 juli 2010 .
Heb er trouwens nog wel steeds flink last van , ik loop ook nog steeds in de ziektewet .

Dani Pedrosa zat namelijk al weer na 2 weken op zijn motoGP machine met een gebroken sleutelbeen op 3 plaatsen .

Zegt dat iets over Pedrosa  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

ja dat die met pijnstillers reed  :schater: