Citaat van: cheese op januari 24, 2010, 20:18:30
Last but not least: vergeet ook vooral niet naar muziek te luisteren in plaats van muziekWEERGAVE ....
deze opmerking houd mij al een tijd bezig........ik vind dat ik soms al te veel met de muziekweergave bezig ben en niet de muziek zelf......
uiteraard wil je naar iets horen wat je aanspreekt, wat je betrekt in de muziek.
Persoonlijk vind ik vaak dat de "jacht naar details" ed. hoofdzakelijk de high-end gedachte bevredigd terwijl een "muzikale set" die minder uitgesproken klinkt, je veel meer van de muziek laat genieten zonder afgeleid te worden door de
muziekweergave.
Citeer
maar als ik dan zie wat ik doe om een mooi geluid te krijgen is dat nog kinderspiel met sommige op dit forum......en mijn vraag is dan ook zijn sommige niet te veel met de weergave bezig? of is dat ook gewoon een onderdeel van de hobby?
En lieve mensen begrijp mij goed dit is puur uit interesse en absoluut niet om ergens een goed of slecht aan te hangen of een oordeel te vellen.
gr kees
Da's ook wel een beetje het gevaar van een forum als dit; de een heeft nog mooier/beter/duurder spul dan de ander dus dat zal dan ook wel veeeeeeeeeeeeel beter klinken
Uiteraard is het hobby, maar ook wel een beetje: kijk eens wat ik heb...
En ook mensen met setjes van ruim boven de €10.000 blijven zoeken naar verbeteringen van de
muziekweergave grt gerard
Ps. Edwin, volgens mij doe jij ook iets meer richting de weergave, maar da's idd je hobby.