De set van HiFi Gek

Gestart door HiFi gek, januari 25, 2009, 19:47:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Totofan

Ook weer een mooi verhaal, van een mooie set :kwijl:
En fijn dat je er van genoten heb, en wat geleerd.
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

HiFi gek

Arjan


Bedankt voor je mooie en duidelijke luister verslag bij mij thuis .  byebye



Groeten  EDWIN  B

Martin

@Hifi gek.

Deze set is toch wel heel erg  :kwijl: :kwijl:
Een cd luisteren zal meer een cd beleven zijn toppie!!

Groet Martin.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

HiFi gek

Citaat van: Martin op september 29, 2009, 11:30:12
@Hifi gek.

Deze set is toch wel heel erg  :kwijl: :kwijl:
Een cd luisteren zal meer een cd beleven zijn toppie!!

Groet Martin.


Dat hangt vooral van de opname kwaliteit af .

Een slecht opgenomen cd klinkt ook echt bedroevend , dat is weer het nadeel met zo'n set .
Hoe beter de set is des te makkelijker kun je de opname kwaliteit van een cd persing horen .
Maar een zogenoemde High end/audiofiele opname klinkt inderdaad als een cd beleven zoals jij het zo mooi noemt .



Groeten  EDWIN  B

Martin

Inderdaad, slechte cd's vallen gelijk door de mand, ik heb dit nu erg met mijn nieuwe Tuner ST-15s1. Als je hoort hoeveel zenders gewoon niet klinken zo vlak.
Daar in tegen zijn die DAB zender wel lekker om naar te luisteren.

Ik las dat hifi.nl je benadert heeft voor een interview? Ben wel benieuwd naar hun verslag.
Een paar jaar geleden ben ik ook benaderd, ik heb toen in het blad gestaan van Homestudio met mijn hometheater. Is wel leuk als je je eigen terug ziet staan in zo'n blad met je spullen.

Las dat je in R'dam woont en ook motor rijdt, toevallig ik ook.

Misschien eens een M&G houden, lijkt mij wel gezellig.

Groet Martin.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

HiFi gek

Citaat van: Martin op oktober 01, 2009, 21:41:22
Inderdaad, slechte cd's vallen gelijk door de mand, ik heb dit nu erg met mijn nieuwe Tuner ST-15s1. Als je hoort hoeveel zenders gewoon niet klinken zo vlak.
Daar in tegen zijn die DAB zender wel lekker om naar te luisteren.

Ik las dat hifi.nl je benadert heeft voor een interview? Ben wel benieuwd naar hun verslag.
Een paar jaar geleden ben ik ook benaderd, ik heb toen in het blad gestaan van Homestudio met mijn hometheater. Is wel leuk als je je eigen terug ziet staan in zo'n blad met je spullen.

Las dat je in R'dam woont en ook motor rijdt, toevallig ik ook.

Misschien eens een M&G houden, lijkt mij wel gezellig.

Groet Martin.


Martin , ik heb trouwens de oudere Marantz ST17 tuner , alleen gebruik ik hem maar zelden .

Dat intervieuw met mij van hifi.nl zal nu binnen korte tijd geplubliseerd gaan worden op hifi.nl , de resensent die het intervieuw afnam heeft inmiddels kontakt met mij hierover opgenomen .
Als het eenmaal op hifi.nl staat maak ik dit ook bekent op mijn set pagina hier op het Marantz forum .

Dus jij woont ook in Rotterdam en rijd toevallig ook nog eens motor , op welk merk en type rij jij ?
Zelf heb ik een flink verbouwde Ducati 1000 ss  van 2003 .



Groeten  EDWIN  B

xander32


HiFi gek

Citaat van: xander32 op oktober 02, 2009, 19:25:50


:kwijl:

Sander.


Ha ha , hoe kom je daar nou bij man om deze foto te plaatsen , helaas is deze wel van de verkeerde kleur , en dat had je kunnen weten als je eerst pagina 1 had geraadpleegt van ( zijn er ook motorrijders hier op het Marantzforum )  , en dan de foto's onder antwoord nr 1
Ik vind het gewoon erg leuk dat jij die foto hier hebt geplaatst .

Dan zal ik een foto nu plaatsen van mijn eigen motor zodat de upgrades goed zichtbaar zijn t.o.v. jouw foto van een 100% standaard Ducati 1000ss in de Senna uitvoering ( dat is Senna uit de Formule 1 ) .
En het staat ook wel leuk 2 dezelfde motoren onder elkaar in 2 verschillende kleuren .








Groeten  EDWIN  B

xander32

 :angel:

Maarja, Duc`s dienen rood te zijn net zoals Ferrari`s ¿ Voor mij niet :no:.

Maar de jouwne is echter erg :kwijl:.


Sander.

HiFi gek

Citaat van: Martin op oktober 01, 2009, 21:41:22


Las dat je in R'dam woont en ook motor rijdt, toevallig ik ook.



Groet Martin.


Heb de foto van jouw Kawasaki Z 750 uit 2005 inmiddels gezien op het motorrijders topic .

Erg mooie motor heb je , de Z 750 heb ik altijd al erg mooi gevonden qua uitstraling , voor zover ik weet is hij er ook in Oranje en natuurlijk hoe kan het ook anders in het Groen ( is en blijft van Kawa ) .



Groeten  EDWIN  B

HiFi gek

Citaat van: xander32 op oktober 02, 2009, 19:52:09
:angel:

Maarja, Duc`s dienen rood te zijn net zoals Ferrari`s ¿ Voor mij niet :no:.

Maar de jouwne is echter erg :kwijl:.


Sander.


Die Antraciete Senna uitvoering van jouw foto is in het echt trouwens heel erg mooi , heb zelfs nog even getwijfeld tussen rood en de Senna uitvoering , o.a. om de oranje wielen die mooi afsteken bij het antraciet .




Groeten  EDWIN  B

cheese

Citaat van: HiFi gek op oktober 02, 2009, 19:47:33

Ha ha , hoe kom je daar nou bij man om deze foto te plaatsen , helaas is deze wel van de verkeerde kleur , en dat had je kunnen weten als je eerst pagina 1 had geraadpleegt van ( zijn er ook motorrijders hier op het Marantzforum )  , en dan de foto's onder antwoord nr 1
Ik vind het gewoon erg leuk dat jij die foto hier hebt geplaatst .

Dan zal ik een foto nu plaatsen van mijn eigen motor zodat de upgrades goed zichtbaar zijn t.o.v. jouw foto van een 100% standaard Ducati 1000ss in de Senna uitvoering ( dat is Senna uit de Formule 1 ) .
En het staat ook wel leuk 2 dezelfde motoren onder elkaar in 2 verschillende kleuren .








Groeten  EDWIN  B



jezus Edwin wat een gave motor.....echt top......


gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

HiFi gek

Citaat van: cheese op oktober 02, 2009, 21:42:09

jezus Edwin wat een gave motor.....echt top......


gr cheese



Cheese  ,  dank u wel voor het kompliment .



Groeten  EDWIN  B

drees62

Hardstikke gaaf Edwin, wat een plaatje!

Ben zelf ook helemaal weg van het Italiaanse spul maar dan op 4 wielen  :-D
Rij al zo'n jaar of 25 met de "poor mans Ferrari" en de huidige is een 156 V6 die met een aangepast uitlaatsysteem zorgt voor een magistrale sound. Er is in mijn oren dus meer mooi geluid dan alleen dat wat afkomstig is van een Marantz,  :yes: :yes: :yes:

viceadmiraal61

opvallend hoe hifigek zijn installatie zo goed heeft gekregen met alle kleine tweeks en het 230 volt filter
mooi mid en hoog veel rust diepte beeld en toch ook voldoende power.....
nog een kabel vergelijk kharma met siltech de kharma kon geen stand houden tegen de siltech maar dat is dan
ook geen schande kharma rca 590.euro tegen de xlr siltech 2400,- euro de kharma hield dapper stand maar
moet zijn meerdere erkenen in de siltech wat een resulutie heeft die kabel geweldig en goed te horen
ja dat wordt sparen edwin................