bijzondere regels "Te Koop"

Gestart door sound, december 09, 2008, 23:40:37

Vorige topic - Volgende topic

gerard

Heb ik bijna al 200 zinnige postings :-D

Eens kijken of ik nog iets heb voor de verkoop..  :roll:

(maar ehh, ik ga geen 3 ouwe koeien uit de sloot halen)  :wink:

byebye
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

HAL9000

Ik heb het topic even doorgelezen, wat een geknetter zeg.  shutup
En dat voor een subwoofer en een regeltje van 15 berichten.  :|

Pas maar op dadelijk koop ik het forum.  :evil:  :evil:

Volgens mij is linux een slechte invloed.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Marvin

ook ik heb het even doorgelezen.
idd, wat een gedram voor zo'n subwoofertje.  violent1

www.Marktplaats.nl   pompom

vielzweck

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

thom

sound hoevaak ga je nouw nog doei zeggen????

blijf gewoon weg als je je niet kan neerleggen bij regels die anderen gezamelijk hebben vast gesteld.
en als je denk dat je alleen kan veranderen door dit soort gedrag heb je nog veel te leren denk ik.

Roland65

Zo te zien is hij nu echt weg, anders had hij wel weer gereageerd! :evil:
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

WimPeu

Heetgebakerd mannetje die Sound(of silence).
Ik kreeg ook al een licht geirriteerde PM van hem omdat ik een geintje had gepost over zijn post in het bi-ampen topic..
http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,2616.msg26862.html#msg26862
Of ik dat even nader aan hem wou uitleggen. Humorloos is ie iig wel  byebye
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

en dat heb je dus niet eens even uitgelegd?  :-D

Maurice

Tja, helaas heb ik een baan, zodat ik niet direct op elke PM kan reageren of direct kan ingrijpen zodra een forumregel wordt overtreden.
Sound, je maakt je mening meer dan duidelijk, net als de overige leden dat doen.

Helaas (of gelukkig) vertrek ik over een uur op wintersport, terwijl ik net pas een half uur thuis ben van werk.

@Marco en/of StadiumIII: zouden jullie dit topic willen opschonen op onbehoorlijke berichten?

@Sound: je uitschrijving is niet niet gelukt (tenminste, je stond niet in de wachtrij). Je kunt in je profiel aangeven dat je account verwijderd moet worden. Zodra ik terug ben van wintersport kan ik deze bevestigen. Dus tot die tijd heb je nog bedenktijd.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marvin

op wintersport van de bijverdiensten van het forum zeker.... ?!  clown1

dmeerpa

Pfff wat een gezeik.
Misschien heeft Sound gelijk, 15 posting om iets te mogen verkopen, om dan als :
1. een volwaardig lid aanzien te worden
2. om als een betrouwbare verkoper aanzien te worden

Ik vind dat we het moeten verhogen !   :-D :evil:
Persoonlijk durf ik al eens iets 2e hands kopen, maar dan moet de persoon toch een gekend figuur zijn op het forum, want als die ons wil belazeren, dan weet die dat zijn naam binnen de korste keren op een forum vervuilt zal zijn. En hij niks meer zal moeten verkopen.

Ik vond dat sound het verkeerd aangepakt heeft om ons iets duidelijk te maken, en dat sommige van zijn uitspraken me nu zelfs zouden afschrikken om iets van hem te kopen.
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
83" LG OLED evo G4 4K
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

WimPeu

Citaat van: marvin op december 11, 2008, 17:25:57
en dat heb je dus niet eens even uitgelegd?  :-D

Ja ja, ik dacht al van dat hier dus niet even een geintje gemaakt kon worden. Lag dus gelukkig niet aan mij maar aan de andere partij.
Ik heb hem gewoon terug geschreven dat het slechts een GEINTJE :schater: betrof.
Heb daarna ook nix meer gehoord.Nog geluk gehad volgens mij.... :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Maurice

Citaat van: marvin op december 11, 2008, 17:30:24
op wintersport van de bijverdiensten van het forum zeker.... ?!  clown1
:yes:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marvin

cheese

zo sound ik wil toch nog even kwijt dat ik benieuwd ben of je ook zon flinke kerel ben als je voor mij staat.....je hebt een erg grote mond op dit forum terwijl mijn eerste mail bv heel vriendelijk van toon was naar jou toe.....

krijg een beetje kriebels in mijn handjes van jou gedrag.....alsjeblieft nooit meer hier verschijnen op ons forum

Groetjes een lief meisje...zoals jij zal denken.

zo word echt agressief van zon man......wat een  violent1
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge