bijzondere regels "Te Koop"

Gestart door sound, december 09, 2008, 23:40:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Ik vind computers cq onderdelen ook wel audio gerelateerd,wat vinden jullie daarvan ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

sound

Ok,dus na 15 postings kan je hier op dit forum zoveel in de verkoop neer zetten wat je wilt
zonder dat je daar dus op word aangesproken?

Sound

cheese

ja sound en na alle uitleg zou ik zeggen...........hoe op met zeiken over deze regel en accepteer het of laat dit forum gewoon links liggen.

groetjes Cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

sound

Ok ,dus binnen een half uur plaats je 15 postings en dan kan je je gang gaan.
Ben ik nu gek of zijn sommige van jullie debiel.
Hiermee probeer ik aan te tonen hoe onwerkelijk die regel is.
Als iemand echt alleen wilt verkopen doet hij of zij er 10 min langer over om
dit hier te bewerkstelligen.
Nogmaals, ga dan een prive club beginnen.

Veel succes met dit forum.


TurboMarco

Citaat van: sound op december 10, 2008, 23:24:27
Ok,dus na 15 postings kan je hier op dit forum zoveel in de verkoop neer zetten wat je wilt
zonder dat je daar dus op word aangesproken?

Sound

http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,21.0.html

sound ,

Lees eerst eens de regels voordat je vragen stelt die leiden naar de bekende weg  :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cheese

nou sound......wat mij betreft hier geen aandacht meer aan schenken en jij lekker een ander forum uitzoeken om te zuren.

gr cheese.....en nee ik ben geen debiel
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

sound

#21
Citaat van: cheese op december 10, 2008, 23:27:03
ja sound en na alle uitleg zou ik zeggen...........hoe op met zeiken over deze regel en accepteer het of laat dit forum gewoon links liggen.

groetjes Cheese
Van dit soort taal ben ik niet gediend ok.
Dat is om even duidelijk te maken dat ik niet met mij laat sollen en
dat ik iedereen net zo behandel zoals zij mij.
Dus ,of praat normaal of bereid je voor op een ordinaire ruzie.

Groet,

Sound.

ongepaste regel verwijderd

TurboMarco

#22
 :no:

@ sound,ik adviseer je nog eens de forum regels goed door te nemen,je gaat nu eigenlijk een tikkeltje te ver
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

gerard

Citaat van: HAL9000 op december 10, 2008, 23:10:30
p.s: harde schijven van hitachi zijn in de aanbieding  :-D
500Gb 16Mb/7200rpm Sata II
1Tb 32mb/7200rpm.  SataII

Tja, die vind ik dan weer van niet  :roll: :-D

of staat er nog muziek op?  :wink:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

sound

Citaat van: cheese op december 10, 2008, 23:37:14
nou sound......wat mij betreft hier geen aandacht meer aan schenken en jij lekker een ander forum uitzoeken om te zuren.

gr cheese.....en nee ik ben geen debiel

Nee geen aandacht schenken aan anders denkende en vooral
niet aan de regeltjes toorne waar jij en sommige andere van jullie zo aan hechte.
Ben je dan zo onzeker man dat ze aan je niets zeggende regeltjes komen.
Tjonge ,jonge forums als deze zijn een weerspiegeling van de maatschappij
en dat maakt mij echt bang.

Totzien,en veel plezier met jullie forumpje.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

gerard

Sound, je bent inmiddels door al dat posten bevorderd tot "marantz fan"  :-D, dan gaan we niet ruzie maken op het marantz forum, toch?

Nu gewoon je advertentie weer plaatsen en klaar.

Groet gerard
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

sound

Citaat van: gerard op december 10, 2008, 23:47:54
Sound, je bent inmiddels door al dat posten bevorderd tot "marantz fan"  :-D, dan gaan we niet ruzie maken op het marantz forum, toch?

Nu gewoon je advertentie weer plaatsen en klaar.

Groet gerard

Gezien het resultaat waren deze niet NUTTIG want ik heb er naar verwachting niks mee bereikt.
Inkoppertje,ik moest hier gewoon even op reageren.


Maar nu zoeken jullie het maar fijn uit en voor de moedige onder ons,denk eens na over hetgeen ik aanhaalde.
Nee ,ik bedoel echt nadenken.

Lapti

Citaat van: sound op december 10, 2008, 23:46:36
Nee geen aandacht schenken aan anders denkende en vooral
niet aan de regeltjes toorne waar jij en sommige andere van jullie zo aan hechte.
Ben je dan zo onzeker man dat ze aan je niets zeggende regeltjes komen.
Tjonge ,jonge forums als deze zijn een weerspiegeling van de maatschappij
en dat maakt mij echt bang.

Totzien,en veel plezier met jullie forumpje.

Ik hou me meestal in hoor maar nu moet het even. De maatschappij dat ben je zelf, dus eigenlijk zou jij ons bang moeten maken aangezien de regels er nou eenmaal zijn maar je alsnog besloten hebt hier meerdere malen nogal zielig over te zeuren en de boel opstookt enkel en alleen omdat je het er niet mee eens bent.

Dat je het er niet mee eens bent prima en zeg dat op een normale manier. Nogal wiedes dat je mensen hier op het forum, die de regels resptecteren, tegen je in het harnas jaagt.
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

sound

Ik heb 15 postings geplaatst dus ik zet nu een AD.

Iedereen bedankt voor de medewerking :-D

Groet,

Sound