bijzondere regels "Te Koop"

Gestart door sound, december 09, 2008, 23:40:37

Vorige topic - Volgende topic

sound

Citaat van: sound op december 11, 2008, 00:11:24
Ik heb 15 postings geplaatst dus ik zet nu een AD.

Iedereen bedankt voor de medewerking :-D

Groet,

Sound

Ok,mijn Advertentie heb ik geplaatst.
Zo makkelijk is het dus om binnen notime aan je 15 postings te komen.
DIE REGEL SLAAT NERGENS OP EN IS MIJN AD VANMIDDAG VOOR NIKS VERWIJDERD.
En nu haal ik de advertentie weer weg.

En nou gaan jullie maar weer verder discuseren dames.

De groeten

Snow

Dit is slapstick. Zeer amusant. :schater:

gerard

Citaat van: sound op december 09, 2008, 23:40:37
Ik ben nu +/- 35 jaar bezig met mijn hifi hobby .....

Bij een man van zo'n 50 jaar? had ik op z'n minst een volwassen reaktie en discussie verwacht.
Een kind van 15 reageert nog nog fatsoenlijker.

Maar ja , in zo'n maatschappij leven we nu blijkbaar. :roll:

Groet gerard
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

vielzweck

Citaat van: sound op december 11, 2008, 00:36:00
Ok,mijn Advertentie heb ik geplaatst.
Zo makkelijk is het dus om binnen notime aan je 15 postings te komen.
DIE REGEL SLAAT NERGENS OP EN IS MIJN AD VANMIDDAG VOOR NIKS VERWIJDERD.
En nu haal ik de advertentie weer weg.

En nou gaan jullie maar weer verder discuseren dames.

De groeten

Tot nu toe staat je advertentie er nog gewoon.

Dat je het niet met de regel eens bent mag, dat ter discussie stellen eveneens, je kleinerende toon is ronduit stuitend.  Voor mezelf sprekend is dat voldoende om niets van jou te kopen.  :no:
Je ziet dat er nog wat meer voor nodig is dan het plaatsen van 15 mailtjes.

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

sound

Citaat van: gerard op december 11, 2008, 08:54:42
Bij een man van zo'n 50 jaar? had ik op z'n minst een volwassen reaktie en discussie verwacht.
Een kind van 15 reageert nog nog fatsoenlijker.

Maar ja , in zo'n maatschappij leven we nu blijkbaar. :roll:

Groet gerard

Ik weet niet hoe oud jij bent beste gerard maar ALS JE IEMAND ZONODIG MOET VERLINKEN ZOALS JIJ DAT HEBT GEDAAN MOET JE TOCH EVEN JEZELF AFVRAGEN HOU OUD JIJ DAN WERKELIJK BENT.
op de lagere school hadden we ook zo'n jongetje en die sloegen we dan in elkaar.

Sound

j o r r i t

Citaat van: sound op december 11, 2008, 12:12:52
op de lagere school hadden we ook zo'n jongetje en die sloegen we dan in elkaar.

Gerard je had het toch echt mis... Een kind van 10 reageert nog fatsoenlijker

vielzweck

Ik weet niet hoe oud jij bent beste gerard maar ALS JE IEMAND ZONODIG MOET VERLINKEN ZOALS JIJ DAT HEBT GEDAAN MOET JE TOCH EVEN JEZELF AFVRAGEN HOU OUD JIJ DAN WERKELIJK BENT.

Sound

Sorry hoor maar ik kan niet geloven dat een volwassen iemand zoiets serieus meent.
Dat heeft ook met waarden en normen te maken.
Het propageren van geweld hier niet thuis (wat mij betreft nergens op het internet).
Ik teken daar protest tegen aan.

(Daarvoor ligt me dit forum te na aan het hart).

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

sound

Het is jammer dat niemand begrijpt dat de regel van 15 postings op totale onzin berust.
Dat een aantal leden hier een beetje de baas proberen uit te hangen snap ik wel want
thuis hebben ze niks te vertellen (IK HEB GEWAARDSCHUWD DAT IK NIET MET MIJ LAAT SOLLEN)
En aantal leden blijven mijn op een te persoonlijke manier benaderen dus vandaar mijn reactie.

Nu denken een aantal leden dat ik de regels niet wil accepteren of in ieder geval 1 daarvan.
Dit is dus niet zo want het zal mijn een reet roesten die regels maar de manier waarop hier met
anders denkende word omgegaan is ronduit schandalig en waar het om niets is begonnen is volledig
uit de klauwen gelopen.
Daar had dus een taak weggelegd voor de moderator om dit direct de kop in te drukken maar ipv op te
treden liet hij dit aan de forumleden over.
Maurice,je had dit op alle fronten kunnen voorkomen en dat de leden hier zich zo schandalig gedragen
is te wijten aan het feit dat  iedereen hier voor moderator speeld. (incl je hulppiet gerard die van het afspeuren
naar ondeugdelijke berichten een hobby heeft gemaakt).

Verder ga ik er geen vuil meer aan besteden en ga ik deze boerderij verlaten met de laatste woorden boeoehhhh

sound

Citaat van: vielzweck op december 11, 2008, 12:32:39
Sorry hoor maar ik kan niet geloven dat een volwassen iemand zoiets serieus meent.
Dat heeft ook met waarden en normen te maken.
Het propageren van geweld hier niet thuis (wat mij betreft nergens op het internet).
Ik teken daar protest tegen aan.

(Daarvoor ligt me dit forum te na aan het hart).

sound

Citaat van: sound op december 11, 2008, 12:42:33

Kijk eens aan,ze verzinnen het gewoon ter plekken.
Nu zou ik geweld gebruiken.

Paul

Bijna oud en nieuw.......handje / kusje ....oliebolletje en allemaal vast de beste wensen voor 2009. :wink:

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

sound

Voordat ik jullie dames voorgoed ga verlaten wil ik toch ook nog even kwijt dat jullie niet kunnen ontkennen dat
dit soort gebeurtenissen toch wel enige spanning in het voor jullie toch al saaie leven heeft gegeven niet?
Mijn oma was meer man dan jullie ooit zullen worden.
Ik zit hier toch wel op een forum waar hoofdzakelijk mannelijke leden zijn of zit ik op het libelle clubje?

Nou dooeeeiii meiden

gerard

clown1 dit zegt mij weer voldoende over jou en de "maatschappij" waarin jij denkt te leven
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

sound

Citaat van: gerard op december 11, 2008, 12:51:48
clown1 dit zegt mij weer voldoende over jou en de "maatschappij" waarin jij denkt te leven

Ik begrijp gewoon niet waar jij de tijd en de zin vandaan haald om en kritiek op mijn te leveren en
je taak als hoofdspeurder van ondeugdelijke berichten uit te voeren.
Krijg je er wel voor betaalt want ik kan mij niet voorstellen dat je dit gratis doet.
Even een vraag aan jou gerard,werk je eigelijk wel?ik kan mij niet haast voorstellen dat je ook nog
een echte baan er bij hebt.

ok,ik heb mijn nu echt vermaakt en ga ik mijn met het echte leven bezig houden want dit is maar een hobby niet?
Nogmaals dames veel succes met jullie clubje en hou het gezellig he.

Lapti

Citaat van: sound op december 11, 2008, 12:41:33
Het is jammer dat niemand begrijpt dat de regel van 15 postings op totale onzin berust.
Dat een aantal leden hier een beetje de baas proberen uit te hangen snap ik wel want
thuis hebben ze niks te vertellen (IK HEB GEWAARDSCHUWD DAT IK NIET MET MIJ LAAT SOLLEN)
En aantal leden blijven mijn op een te persoonlijke manier benaderen dus vandaar mijn reactie.

Nu denken een aantal leden dat ik de regels niet wil accepteren of in ieder geval 1 daarvan.
Dit is dus niet zo want het zal mijn een reet roesten die regels maar de manier waarop hier met
anders denkende word omgegaan is ronduit schandalig en waar het om niets is begonnen is volledig
uit de klauwen gelopen.
Daar had dus een taak weggelegd voor de moderator om dit direct de kop in te drukken maar ipv op te
treden liet hij dit aan de forumleden over.
Maurice,je had dit op alle fronten kunnen voorkomen en dat de leden hier zich zo schandalig gedragen
is te wijten aan het feit dat  iedereen hier voor moderator speeld. (incl je hulppiet gerard die van het afspeuren
naar ondeugdelijke berichten een hobby heeft gemaakt).

Verder ga ik er geen vuil meer aan besteden en ga ik deze boerderij verlaten met de laatste woorden boeoehhhh

Vanaf je eerste post in dit topic ben je al vrij agressief bezig als je het aan mij vraagt.

Je noemt jezelf anders denkend, maar anders dan zeuren over de regel en verder niets constructiefs bijgedragen te hebben om het anders te doen heb je niet gedaan, dat is niet anders denkend maar dwars.

Het plaatje van de koeien overigens moest ik wel om lachen, +1 voor dat! Helaas voor de rest -10 wat mij betreft.

Maar mevrouw, desalniettemin wens ik u veel succes en hoop ik dat u nog veel plezier beleefd aan het rondslaan en schoppen bij elke regel die u niet aanstaat.

amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos