Citaat van: Maurice op december 10, 2008, 19:44:54
Zoals de anderen al melden, dit is een drempel voor mensen die zich uitsluitend registreren om iets te verkopen. Dit vervuilt de database, kost schrijfruimte en kost daardoor ook geld.
Jij zit toevallig nog onder de grens van 15 postings, zoals vermeld in de forumregels mbt Te Koop.
Wat mij betreft de drempel, maar indien een meerderheid vindt dat deze overboord kan, dan gooi ik hem weer overboord. Anderzijds kan er ook gediscussieerd worden of de drempel van 15 postings wel de juiste is.
Edit: topic titel aangepast!
Hoi maurice,
Fijn dat je mij nog even een pm hebt verzonden.
Ik heb veel onzin meegemaakt en aan moeten horen maar deze motivatie spant de kroon.
Eerst is de regel er voor mensen die de verkoop topic misbruiken en nu heet het dat het de
database vervuild en dat dat geld kost dus waar dient de regel nou voor want het word nu
toch een stuk moeilijker allemaal.
Dus als ik het goed begrijp mag je na 15 nuttige postings iets te koop zetten en word je
daarna niet meer met die onzin lastig gevallen want als dat zo is waar dienen dan die 15
postings voor?
Volgens mij heeft het ook niks te maken met het tegenhouden van verkoop misbruikers maar
eerder idd met geld want ik kan mij als normaal denkend mens niet voorstellen dat je door deze
regel het eerste wilt voorkomen.
Ivm het laatst genoemde raad ik je toch aan eens te gaan denken aan expantie want zo leg
je het forum beperkingen op die helemaal niet nodig zijn en ivm bv kennis zelfs zeer is aan te raden.
Zolang deze regel word gehandhaafd blijf ik weg van dit forum want door de bovengenoemde beperkingen
blijft dit forum redelijk leeg zoals ook de kennis die bij groei wel is te verwachten.
Groet,
Sound.