Als het je bevalt of als je het ervoor over hebt goed stroom ? dan moet je dat absoluut doen.
Was vroeger ook 1 van de vele krtitsche mensen die daar in geen heil zagen 220 V is 220 V.
Moet wel zeggen dat ik de ervaringen vaak overdreven vind zoals gordijnen weg of sluier of weet ik veel niet wat meer, dat zou dus beteken dat je daar voor dus naar iets middelmatigs/verkeerd heb geluisterd dat kan er bij mij niet in.
Dan zou je van een 8+ voor je set naar een 10 gaan bijwijze van spreken dan kunnen de exoten wel inpakken.
Wat ik wel vind is dat je dingen uitsluit als je alles top maakt.
En dat sommige tweaks kabels hulzen etc wat doen dat vind ik vaak logisch alleen moet je wel van die verandering houden (smaak blijft persoonlijk)
Wel hoor ik klank verschillen tussen kabels maar als ik een dropveter tussen me set gooi vind ik de muziek nog steeds heerlijk klinken maar dat is persoonlijk.
Wel ben ik van mening hoe beter/hoger/duurder je set word je ook steeds meer fouten gaat ontdekken van de opname's apparatuur speakers ect.ect.
En er zijn toch heren die ik ken (importeur) en wel redelijk goed in de hifi scene zitten hun kabels thuis op plastiek bekers hebben staan
Maar ja wie ben ik omdat af te keuren
Het zelfde vind ik dat met de discussie tussen de 20 en 20000 horen we en wat daar buiten valt niet maar als je het weglaat mis je wel wat vind ik.
Soms heb je wel is het gevoel of iemand naar je kijkt en je draait je om en dat klopt mmmmmm dat hebben sommige mensen ook met bekabeling denk ik een extra gave.
Ik ben ook altijd huiverig geweest voor kabels en dat soort atributen omdat je wel is met mensen omgaat die een andere mening hebben daarover en je die ook aanneemt onbewust omdat ze in het vak zitten.
Heb er nu wel een iets andere kijk op (gelukkig)
Zelfde als met BOSE(kan niks zijn) en B&O(veel te duur voor wat je krijgt) maar wil het nu best wel hebben als het zou moeten alles is naar zijn prijs denk ik dan maar
Ervaring met een BOSE 901 of een zuil van BOSE blijft toch een prettige ervaring.
Zelfde als een 321 van BOSE om tv/film te kijken is geen straf.
Ga nu koffie drinken