werkelijk klankverschil tussen kabels?

Gestart door bertheeren, november 19, 2008, 20:24:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: Maurice op december 22, 2009, 18:17:34
Heb je al wat akoestisch aangepast? Scherpe sss-en zijn zo vaak weg te werken.
Medio februari komt er een andere zitgroep en een vloerkleed(alles in bestelling).

Sander.

Marvin


xander32

Citaat van: marvin op december 22, 2009, 18:25:36
akoestiek al eens ingemeten?
Nee. Dat gaat mij allemaal te ver - abadacabra voor mij. Ik begrijp echter wel dat de effectiviteit dan veel groter zal zijn van veranderingen daar je dan meer doelgericht te werk gaat - nu blijft het eigenlijk gokken ...

Maar dat neem ik erbij - direct goed argument om nog eens te upgraden :wink:.

Sander.

Marvin

oud Hollands gezegde, meten is weten....  :-D

Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op december 22, 2009, 18:31:16
oud Hollands gezegde, meten is weten....  :-D
alleen als je weet wat je meet... :wink:

Marvin

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 22, 2009, 18:33:39
alleen als je weet wat je meet... :wink:

en wat wil je daar mee suggereren?  :evil:

(smiley toegevoegd).

Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op december 22, 2009, 18:40:10
en wat wil je daar mee suggereren?  :evil:

(smiley toegevoegd).

Niets, het is gewoon een nuchtere constatering.  :-)

JohnWx

Citaat van: xander32 op december 22, 2009, 17:56:43
Ik heb de A5 gekocht zonder te luisteren in mijn eigen set en ruimte - een gok - maar doordat ik de A5 voor een mooie prijs kon scoren kan ik er geen buil aan vallen(heb wel uitvoerig geluisterd bij de verkoper en het nodige voorwerk gedaan - review en gebruikerservaringen doorgenomen). Indien deze niet(zou) bevallen ging (gaat) deze in de verkoop. Dan dient er een andere te komen maar het aanbod van vergelijkbare versterkers is echter mager(2e hands) - dan kom je al snel op nieuw uit a minimaal €1799,- ....

Een weloverwogen gok dus, beperkt risico.

Maar de A5 doet zoveel zaken goed dat ik idd. hoop dat ene verbeterpunt weg te kunnen poetsen.



Sander.

Audi of ?
Wat is het
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

#233
Musical Fidelity A5

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Citaat van: jwx op december 22, 2009, 19:12:01
niet dit deze dus


Vorig jaar in een A5 met 4.2 V8 mogen blazen: :-o. Zwager had deze toen een tijdje (is autogek en heeft geld teveel/voldoende). Mooie auto om te zien, top afwerking en potent.

Maar ik bedoelde idd. de Musical Fidelity A5.


Sander.

JohnWx

Citaat van: xander32 op december 22, 2009, 21:08:08
Vorig jaar in een A5 met 4.2 V8 mogen blazen: :-o. Zwager had deze toen een tijdje (is autogek en heeft geld teveel/voldoende). Mooie auto om te zien, top afwerking en potent.

Maar ik bedoelde idd. de Musical Fidelity A5.


Sander.

ook erg lekker hoor de A5 van M-F
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

nou ik ga vanavond mijn Monster bekabeling vervangen voor gebalanceerde xlr kabels van de Baco.
afgemonteerd met neutric pluggen.
als ik verschil hoor zijn jullie de eerste die het komen te weten....

Marantz 81