oi
Ik weet niet echt allemaal wat precies speelt , ik loop vaak achter de feiten aan :lol:hahaha( story of my life
)
En weet dus een klein beetje wat er speelt en daar reageerde ik een beetje onderhuids op zeg maar, die post werd verwijderd en een andere weer terug geplaatst , na een relaxed overleg met Maurice.
En dat was oke
Maar ik vind wel dat er toch ruimte moet zijn voor vetes , en daar een topic voor te openen in het café'.
Waarom openbaar ?
Nou als nou iemand wat te klagen heeft over iemand anders ,en gooit steeds overal klachten links en rechts neer op het forum dan weet zo'n persoon dat er nu ook een plek voor is , dan zal de beshuldigde als die zich aangesproken voelt ook moeten reageren .
En dan heb ik zoiets van ja vecht het dan maar uit in de openbaar heid.
Ik vind dan ook niet, dat anderen er zich mee moeten gaan bemoeien, maar dat het echt een onderbouwde discussie moet worden tussen twee personen. Die best heel pittig en heavy mag worden , maar wellicht tot een vergelijk komen, of niet
En dan zou het kunnen gebeuren dat 1 van die personen zich zelf verwijderd van het forum, ofzoiets!
Ja toch , en laten we eerlijk zijn, anderen zullen zeer zeker meekijken , het is iedergeval een stuk sensatie ( waar niks mis mee is) die toch nog altijd te maken heeft met onze hobby. En we zouden mischien een voortrekker zijn in het forum wereldje.
Maar waar ik een hekel aan heb , hoewel ik me er ook wel eens toe liet verleiden . Is ''prikken'' zoals dat bij ons heet , namelijk zonder recht op de man te spelen , toch een sfeer creeren.
Ik vind nogmaals dat dit soort discussie moet kunnen , maar dan met alle kaarten op tafel ( en des noods het mes)
maar wel met open vizier , en ook incaserings vermogen.
Noem het topic bijvoorbeeld "DE KOOI"" hahaha
boven staande komt voort uit een beetje voor me uit filosoferen hoor, en mischien komt het een beetje onhandig getypt over , maar ik kom hier nog wel op terug!!
Verder vind ik ook dat ook de onderlinge adviezen( maar ook onderwerpen) wel wat vaker met humoristische onder toon gebracht moeten en kunnen worden gegeven. ja toch , we zijn niet met wereld politiek bezig , maar met een luchtige hobby
Verder ben ik nog steeds blij met dit forum, en blijf ik gewoon actief lid en donerend lid. Ik heb namelijk leuke dingen hier op het forum meegemaakt , en heb door het hele land een paar toffe gasten leren kennen , waar ik ook vriendschap voor voel.
grtz MARS