dynavox tpr-1

Gestart door thom, april 27, 2008, 13:49:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

thom

ik ga als het goed is volgende week, dus niet deze week maar de week erop. een nieuwe pre halen.
denk dat ik er een vlinke upgrade aan heb om een echte goede stereo pre koop, is een buizenpretje waar je nog leuke upgrade setjes in kan kopen en is nog een leuke prijs om het eens te proberen. is natuulijk moeilijk te zeggu hoe die gaat klinke hier, warm zouw je verwachte van buize maar dat is ook alweer achterhaalt. en als het echt grouwlijk is kan ik hem nogwel terg brengen.

dus weer wat om naar uit te kijken







zal wel waarschijnlijk degene zijn zonder zilver voorkantje, is goedkoper he

Paul

Heb lovende berichten over deze pre gelezen.  :yes:
Een upgrade met andere buizen hoort tot de mogelijkheden.
Ben benieuwd naar je ervaring, voor de prijs hoef je het niet te laten.

Als het wat is kom ik wel een keer buurten. HB
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Ben benieuwd thom!
En Paul helemaal, aangezien hij al langere tijd over buizen nadenkt!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

je mag zeker een keer komen luisteren paulvarotie, moet ook nog bij jouw lanks komen :-D

Paul

Citaat van: thom op april 27, 2008, 19:04:54
je mag zeker een keer komen luisteren paulvarotie, moet ook nog bij jouw lanks komen :-D

Pff dat heb je al 1000 keer gezegd.  :schater:

Maar ik zie je nooit !!  nopompom :no: :gaap:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op april 27, 2008, 19:09:25
Pff dat heb je al 1000 keer gezegd.  :schater:

Maar ik zie je nooit !!  nopompom :no: :gaap:
Dat komt omdat hij dan niet met jou mee kan rijden ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

zodan zal eens een verslag schrijven omdat een of andere kale kl##tz%k :-D(mag ik tegen hem zeggu) een beetje liep te zeuren.

wat me als eerste opviel was dat het geluid heel schoon was. er is geen ruis meer te horen, wat ik met me 4200 nogwel had. enkel als het in de opnamen zit is het te horen, en je hebt er ook geen last van als je hem helemaal opendraait.
dit moet je niet doen als die een sinaal heeft, want me 240 levert een vermogen nu die door me buizje wordt aangestuurt. als je hem net een tikkeltje aanzet komt er al een vermogen uit.

ditgeen ga ik dan ookwel veranderen omdat je ookwelis op een wat minder volume wilt luisteren. dus ik ga er een podmeter inzetten die wat rustiger oploopt met het volume.

en me speakers komen nu pas echt laag, je hebt geen sub meer nodig. die wordt op hem moment danook als bijzettafel gebruikt. je merkt echt dat nu alles uit me 240 wordt gehaald.

verdere upgrades die ik wil gaan verrichten zijn:
anderen buizen gebruiken
nieuwe Condensatoren
anderen podmeter
deze upgrades staan beschreven in een duits hifi blad, waar ze een artikel over deze pre hebben geplaatst.

de perciese types weet ik zo niet is allemaal in het duits dus snap er niet veel van maar gelukkig is er peter(eigenaar van senc) die zijn 2de taal duits is dus die helpt me ermee.

en dan heb ik nog een vraag, als je me pre aanzet dan komen alle woofer's 3a4 naar voren en gaan weer terug als die dit heeft gedaan staan ze gewoon soepel in normale stand. maar vroeg me toch af wat de bedoeling hievan is??

nogwat pic's helaas niet zo scherp maarjha, heb hem net opengehad om er een cabrio van te maken, ben alleen vergeten een paar pic's te maken, komt de volgende keer wel weer.






Paul

Mooi verhaal op 2 spelfouten na :-D.je bent dus tevreden over je buizen pre. :yes:
Ben alleen benieuwd wie die kale kl##tz%k is  :?

Modificatie is altijd mogelijk en kan alleen maar beter worden lijkt mij.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

#8
Citeer
Ben alleen benieuwd wie die kale kl##tz%k is  :?

daar hebben we het gisteren nog uitgebreid over gehad :wink: :-P

mars

oi


ik wil dit een keertje komen luisteren!!!


grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Paul

Citaat van: mars op mei 16, 2008, 22:20:26
oi


ik wil dit een keertje komen luisteren!!!


grtz mars
Heb ik ook al 1000 keer gezegd, denk je wat er gebeurd ?????? NOTHING !!
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mars

hahaha dan gaan we gewoon samen voor de deur liggen bij hem,, zullen z'n ouders vast blij mee zijn :wink: :schater:

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Paul

Citaat van: mars op mei 16, 2008, 22:34:51
hahaha dan gaan we gewoon samen voor de deur liggen bij hem,, zullen z'n ouders vast blij mee zijn :wink: :schater:

grtz mars
Ken de buurt daar nou wij met z,n 2en maken dat dorp zo van kant.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mars

yeah i know , we wonen dat gehucht uit, met z'n tweeen  :schater: :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

thom

van mij mogen jullie een keer komen(weet nie wat me ouders ervan vinden), maarjha eerst nogeffe 2 weken examen en dan (als het goed is) klaar. dusjha....