zodan zal eens een verslag schrijven omdat een of andere kale kl##tz%k
(mag ik tegen hem zeggu) een beetje liep te zeuren.
wat me als eerste opviel was dat het geluid heel schoon was. er is geen ruis meer te horen, wat ik met me 4200 nogwel had. enkel als het in de opnamen zit is het te horen, en je hebt er ook geen last van als je hem helemaal opendraait.
dit moet je niet doen als die een sinaal heeft, want me 240 levert een vermogen nu die door me buizje wordt aangestuurt. als je hem net een tikkeltje aanzet komt er al een vermogen uit.
ditgeen ga ik dan ookwel veranderen omdat je ookwelis op een wat minder volume wilt luisteren. dus ik ga er een podmeter inzetten die wat rustiger oploopt met het volume.
en me speakers komen nu pas echt laag, je hebt geen sub meer nodig. die wordt op hem moment danook als bijzettafel gebruikt. je merkt echt dat nu alles uit me 240 wordt gehaald.
verdere upgrades die ik wil gaan verrichten zijn:
anderen buizen gebruiken
nieuwe Condensatoren
anderen podmeter
deze upgrades staan beschreven in een duits hifi blad, waar ze een artikel over deze pre hebben geplaatst.
de perciese types weet ik zo niet is allemaal in het duits dus snap er niet veel van maar gelukkig is er peter(eigenaar van senc) die zijn 2de taal duits is dus die helpt me ermee.
en dan heb ik nog een vraag, als je me pre aanzet dan komen alle woofer's 3a4 naar voren en gaan weer terug als die dit heeft gedaan staan ze gewoon soepel in normale stand. maar vroeg me toch af wat de bedoeling hievan is??
nogwat pic's helaas niet zo scherp maarjha, heb hem net opengehad om er een cabrio van te maken, ben alleen vergeten een paar pic's te maken, komt de volgende keer wel weer.