Dat was eigenlijk niet direct wat ik bedoelde. Zelf moet ik nog altijd de eerste KEF's horen die IK goed vind klinken.
Ook op diverse fora zie ik regelmatig mensen die niet tevreden zijn van hun geluid, en vaak zijn het KEF speakers.
Net zoals hier en in de link dat ik daarnet meegaf. Ik vind dit nogal opvallend.
Nu onze topic starter zegt het geluid van Kef gewoon te zijn en dat vind hij mooi. Dit is natuurlijk het belangrijkste. Maar toch wil hij zijn interlinks vervangen want hij vind het geluid maar niks. Ik vind dat toch een beetje elkaar tegenspreken.
Ik vrees ook dat het resultaat van het vervangen door om het even welke interlink niet het gewenste resultaat gaat behalen.
Ik heb zelf mijn gamma speakerkabel vervangen door de Monster Sigma 2, dat was indertijd een kabel van rond de 2000€, en het resultaat was duidelijk hoorbaar, onlangs heb in mijn 50€ kostende Monster Cable interlink tussen CD en receiver vervangen door ook een Monster Sigma 2, die ook een 1500€ koste, er was maar een minimaal verschil te horen.
Het grootste verschil die ik in mijn set ooit heb behaald is de vervanging van mijn Wharfedale Diamond 9.5 door de Wharfedale Opus 2. Op de 2e plaats de upgrade van de Cd5001 door de Cd002 en de upgrade van de SR7500 door de SR8002. Maar de kabels komen maar op de laatste plaats.
Misschien moet je net zoals de persoon uit de andere topic die ik in mijn vorige post melde, eens de plaatsing van je speakers wat wijzigen. Hopende dat dit voor u het gewenste resultaat bezorgt.