Citaat van: thom op mei 20, 2008, 21:51:03
maargoed, als je dat (wil) melden, wat zijn de koste die dan nog over blijven?? mischien dat als dat bedrag gezien wordt dit nogmeer mensen aan spoort tot doneren.
De kosten voor 2008 is €133. Heb via een forumlid al wel een aanbieding voor goedkopere hosting gehad, maar wil/durf er niet aan, aangezien ik voor een andere site slechte ervaringen heb met hosters. Degene die ik nu heb is erg toegankelijk en servicegericht en qua bereikbaarheid over het algemeen een topper.
De bijdragen maken het voor mij in ieder geval een heeeel stuk dragelijker, naast de tijd die ik er in steek.
Maar leden kunnen natuurlijk ook tijd doneren, door bijvoorbeeld informatie voor de frontpage op te stellen dan wel te verzamelen, recensies te schrijven of helpen de database uit te breiden. Dit is eigenlijk net zo waardevol als de kosten, aangezien hier het marantzforum mee kan groeien. Naar denk bijvoorbeeld ook aan het organiseren van een activiteit, zoals de luisterdag bij speakerland! Op deze wijze wordt het een echte community aangelegenheid, voor en door marantzofielen!