Zoals jullie misschien al hebben gezien, is het vanaf nu mogelijk om te doneren aan het Marantzforum.
Van de donaties worden dan de domeinregistratie en webhosting betaald, tenzij jullie zoveel gaan doneren dan gaan we kijken wat we verder er mee gaan doen
Eventueel kunnen we dan ook wat meer organiseren, denk aan luistersessies met nader te bepalen apparatuur, prijsvragen (indien er geen sponsor voor is).
Doneren kan via paypal op de website:
http://marantzforum.nl .
Nu heeft niet iedereen een credit card of paypal en zal ook niet iedereen mij in real life zien. Indien je desondanks toch een bijdrage wilt leveren, dan kunnen jullie mij een PM sturen. Ik zal dan mijn rekening nummer terug PMen, zodat je geld via de bank kunt overmaken.
Via de functie "abonnementen", zichtbaar in je profiel, kun je doneren door een "abonnement" af te sluiten. Hier staan een aantal bedragen voorgeprogrammeerd, startend bij €5. Let op: standaard staat "herhalend abonnement" aangevinkt, waardoor jaarlijks geld wordt afgeschreven. Helaas is dit dus een opt-out systeem wat ik niet in de software kan wijzigen. Mocht je per ongeluk dit aan hebben laten staan, geen paniek, stuur mij een PM en ik corrigeer dit. Wist je dit niet en is er onbedoeld toch een volgende donatie afgeschreven? Stuur mij een PM en ik stort het geld terug.
Afwijkende bedragen doneren kan ook, maar rechtstreeks op mijn rekening.
Wat krijg je ervoor terug?
- Forum en website kunnen langer blijven bestaan en kunnen qua functionaliteit groeien
- Je naam wordt op het forum blauw en er komt "Donateur" onder je naam te staan
- Onbeperkte capaciteit voor persoonlijke berichten