Bij het registreren hoort ook het voorstellen, al gebeurt dat nu iets verlaat.
Al een tijdje ben ik lid op een ander forum. Daar heb ik veel gelezen en lees ik nog enorm veel, maar omdat we een Marantz versterker en netwerkspeler hebben ( merk bevalt ons goed) willen we onze neus hier ook laten zien.
Vroeger zijn we begonnen met KLH speakers, een onkyo versterker en cassettedeck met een dual platenspeler.
Via via konden wij een demoset kopen, een Philips 9000 serie met DSS930 speakers. Dat was een hele verbetering en luisterden met plezier naar muziek.
Nu hebben we onderstaande componenten en we zijn hier meer tevreden mee. Onze vrienden- en familiekring zijn geen echter liefhebbers van muziek, dus we hebben weinig vergelijkingsmateriaal.
We hopen daarom hier informatie te vinden EN te delen.
Ik heb bewust 2 foto geplaatst waarvan de tweede met flits. Zo heb je een betere impressie van het geheel.
Onze tv heeft plaats gemaakt door heerlijk relaxed naar muziek te luisteren via Tidal. In de toekomst willen we nog 1 keer 'upgraden'. Wat en hoe? Nog geen idee.
HT boeit ons totaal niet.
Ik heb hier enkele bekenden voorbij zien komen, die ik enkel via de een andere forum 'ken'. Fijn dat zij anderen vooruit willen helpen. zeker in dit vrij complex wereldje van hifi.