Ik ben nu een paar weken op weg met de vault 2 en cd's rippen is tijdrovend, maar werkt erg goed.
Muziek luisteren vanaf de vault bevalt goed en de geluidskwaliteit is top.
Tot nog toe bevalt het streamen erg goed, maar een groot gedeelte van de hobby blijft voor mij toch ook lekker blijven zoeken naar cd's, want eenmaal gekocht en in de kast kom je af en toe toch dingen tegen die je weleens wil luisteren. De mensen die geen geen fysieke albums meer in huis hebben vergeten volgens mij veel muziek, dat vind ik gewoon jammer en wil ik denk ik ook voor waken voor mezelf.
Mooie bijkomstigheid is ook wel dat ik door het rippen weer lekker door mijn collectie cd's heen ga en ook weer eens andere dingen luister. De laatste weken ben ik constant in de weer met mijn set, ik ben gewend aan mijn speakers en die staan nu zo ongeveer een jaar. Ik heb het gevoel dat mijn set nu is zoals ik het hebben wil, de speakers brengen zoveel diepte in de bas en zo'n breed stereo beeld dat ik elke keer weer onder de indruk ben. De laatste weken draai ik vrijwel alles zonder de subwoofer, geen idee of het met de bluesound te maken heeft, maar mijn idee is dat de 8005 de muziek gewoon lekker neerzet het heeft lekkere bass, timing, diepte en plaatsing.
Mijn set bevalt goed voorlopig!
Verstuurd vanaf mijn SM-T550 met Tapatalk