Ik heb wel een meerschijven Nas ook omdat ik gewoon veel meer ruimte nodig ben. Maar afgezien daarvan is het back up idee toch wel fijn. Ik ga er in principe vanuit dat ik geen brand krijg oid. Die kans is gelukkig zo klein en mocht dat gebeuren dan zijn mijn muziek bestanden totaal niet belangrijk meer. Onlangs sloeg hier nog de bliksem in of iig vlakbij. In 1 klap zat ik in het donker en lag alles er uit. Hoofdschakelaar weer aan gezet en draaien maar weer. Natuurlijk heb ik mijn foto's, home video', documenten en muziek nog als back up op een externe schijf staan maar de kans dat ik die ooit nodig zal zijn acht ik heel erg klein. Met een 1 bay kan het gewoon van de ene op de andere dag over zijn en dan moet je maar hopen dat je alles op tijd op je back up schijf hebt gezet. Ik neem tenminste aan dat je niet na ieder nieuw album je back up schijf aansluit en dat album ook toevoegt. Zo niet moet je alweer met aparte mapjes werken om te weten welke albums er nog naar de back up moeten.