Citaat van: CBdicX op november 18, 2016, 14:16:13
Vind deze gasten wel redelijk neutraal, en willen ook nog wel eens negatief uit de hoek komen mocht dit nodig zijn.
http://www.whathifi.com/
ik deel je mening niet. Alles wat brits is schrijven ze omhoog.
Heb op basis van een award van hen een audiolabs m-dac gekocht.
doe. het. niet.
on-topic:
pm10 heb ik gehoord over een setje dure duitse speakers op de iEar audioshow 2 weken geleden (zondag)
ik ben op die dag 2 keer in ongeloof weggelopen dat Marantz een dergelijke demo durft te geven, zo slecht.
3e poging was een stuk beter maar zat toen op de eerste rij. Al met al klonk het toen wel heel correct maar ook weer dat plastic klasse D geluid. De demo heeft me met gemengde gevoelens achtergelaten maar heeft me grotendeels overtuigd dat de PM10 geen EUR8000,- geluid geeft.
De demo van McIntosh + B&W diamonds naast Marantz maakte absoluut gehakt van de Marantz demo.
Focal was ook aanwezig en was een goede tweede. Allebei een heel ander prijskaartje, dat wel.
Persoonlijk vond ik de (naar mijn eigen verbazing) de NAD demo op Dali speakers mij veel meer aanspreken.
Creek Audio op een setje Tannoy XBTF's was prijs/prestatie voor mij de absolute winnaar van de show, met de aantekening dat er heel 'makkelijke' muziek over werd gespeeld. Nader beluisteren zou zeker interessant zijn.
Al met al was de PM10 en vooral de SA10 (DAC) waar ik voor naar de show kwam. Die SA10 heb ik nog geen idee van eigenlijk daarvoor klonk de demo te mottig en dat is eeuwig zonde. Om die te beoordelen had deze eigenlijk aan de McIntosh of Focal setup moeten hangen.