Citaat van: marvin op april 12, 2016, 17:11:59
Kan het zijn dat je het uitgaande geluid van je decoder heel erg zacht hebt staan? Niet dat dat het probleem mag zijn, maar dan zou je je versterker niet zo hard hoeven zetten. Verder lijkt het me ook niet ondenkbaar dat een probleem als deze gewoon door je ingestelde limiet heen dondert. Daarbij is het ook geen structurele oplossing voor hét probleem.
Nee dat staat op normaal, niets aan veranderd.
Hij knalde niet door ingestelde limiet van -10 of -20 dus dit helpt me al een beetje voorkomen van een hardstilstand. hij bleef dus netjes 'hangen' op -10 of -20, net wat ik als limiet had ingesteld. Hier heb ik namelijk al mee zitten 'spelen' als tijdelijke 'oplossing' wat natuurlijk helemaal geen oplossing is. Hij staat nu steevast op -20, wanneer ik tv kijk zet ik dit op -10 aangezien er sommige zenders zijn die best 'zacht' staan dus zet ik de receiver vaak op -18 a -16, maar nogmaals, bij tv kijken via mijn Dream box, series kijken via mijn Raspberry, muziek luisteren via de Squeezebox of internet radio lusiteren via de sr7005, geeft tot nu toe nog geen problemen.
Het 'probleem' zit hem dus niet, zo lijkt, in de Dune, aangezien het probleem zich ook voordoet wanneer ik muziek stream via de interne mediaplayer van de sr7005. Dit doet ie dan weer niet wanneer ik internetradio luister.
Ik heb expres al aangegeven dat ik niets van Apple heb... alle apparaten en settings van de aangesloten apparaten ook al nagekeken of er iets van Apple aanstaat.
Ik ben mij ervan bewust dat dit een one of a kind probleem is, desalniettemin eentje welke behoorlijk frustrerend is, dan druk ik mezelf nog zacht uit.
Ik heb hem zojuist een paar minuten van stroom gehaald en ik zal, als ik vanavond nog in de gelegenheid ben, een film kijken, eens zien of het probleem zich weer voordoet.
Ik hou jullie in elk geval op de hoogte en mocht iemand een ingenieus idee of oplossing hebben...