Zojuist was ik aan het douchen, mijn kids waren een animatiefilm aan het kijken, ik had hem op -22 gezet (de max source heb ik op -20 staan, in het geval dat...) nu weet ik niet of het probleem zich weer voordeed, maar de receiver ging spontaan uit. ik hoorde de kids opeens: pap... ik zie geen beeld meer... dus ik naar de woonkamer, en hij stond dus uit. Ik heb nog gevraagd of ze ergens aan hadden gezet, zij stelde van niet.
De plaats waar ie staat is overigens open, dus genoeg ruimte voor afvoer van warmte, en echt warm voelt ie trouwens niets aan.
Nu is het al een keer gebeurd dat ie zich spontaan afsloot toen ik in strijd met hem was... Hij zette toen het volume op maximale output, ik vechtend met de afstandsbediening op volume down drukken... tot ie zich gewonnen gaf, maar zich toen ook uit zetten... Ik weet dus nu niet of ie van -22 naar -20db ging en omdat ie tegen mijn ingesteld max aanliep, zich dus maar uit zette... ik weet het niet (ik was in de badkamer).
Ik heb nu een film aangezet, op pauze staan en de tv uitgezet, ik ga nu boodschappen doen en ik zie wel wat er dan gebeurt.
Ik hoop niet dat het echt een defect is want hij zit al lang niet meer in de garantie.