Ervaringen met HD-AMP1

Gestart door bolio, maart 31, 2016, 14:31:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

CBdicX

#75
Dit is dan wat fraaier, jammer dat Denon die maten weer niet gelijk gehouden heeft, design afdelingen, pffffffffffff........  :-o
De Heos amp heeft wel 2x 100 watt  :-)
Zit alleen met de bediening, heb nog een mobiel uit 2002 !! Bellen ok, maar de rest..........  :wink:

hchifi.nl

Ik gebruik in mijn set ook een Heos link..
Blauwe ledje heb ik uitgezet en het kastje niet in het zicht geplaats, werkt erg fijn
en klinkt meer dan prima !
H&C Hifi, al ruim 20 jaar een begrip !

Nu bereikbaar via Whatsapp !! 06-13638838

Onze openingstijden :
ma GESLOTEN
di GESLOTEN
wo 10.00u-19.30u
do 10.00-19.30u
vr 10.00u-20.30u
za 10.00u-17.00u

Tel. 0031 (0) 478-515

CBdicX

Krijg morgen (ja, Zondag) een AMP1, ga die eens naast de PM11S3 testen, ben benieuwd......
Bevalt de AMP1 niet dan kan die binnen 14 dagen weer retour  :wink:

Zep

Citaat van: CBdicX op augustus 20, 2016, 18:49:50
Krijg morgen (ja, Zondag) een AMP1, ga die eens naast de PM11S3 testen, ben benieuwd......
Bevalt de AMP1 niet dan kan die binnen 14 dagen weer retour  :wink:

Ben benieuwd,  CBdicX  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

CBdicX

Krijg nou wat, heb ik per vergissing de HD DAC ipv de HD AMP besteld  :-(
Ik vond de achterkant er al "vreemd" uit zien, word weer tijd voor mijn medicijnen, 3x daags, pfffffffff
Nou, dat word dan minimaal woensdag/donderdag voordat ik de AMP1 ga ontvangen.......  :-o

Zep

Haha CBdicX, goed bezig  :yes:

Dacht vandaag al je bevindingen te gaan lezen zeg, kan ik weer wachten  clown1
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

CBdicX

Citaat van: Zep op augustus 21, 2016, 17:07:46
Haha CBdicX, goed bezig  :yes:

Dacht vandaag al je bevindingen te gaan lezen zeg, kan ik weer wachten  clown1
Heb vast de PM11S3 ook te koop gezet op MP, dat zal wel een tijdje in beslag nemen voordat er serieus op gereageerd word, heb na het lezen van diverse reviews en testen wel vertrouwen in de HD-AMP gekregen.
Hoop dat dit in de praktijk ook is en dat de HD-AMP voor mijn doel voldoende blijkt te zijn.
Dan nog een HD-streamer, heeft Marcel ook weer wat te doen  :wink:

Marco66

Denk dat ik ook voor de HD-CD1 ga als die uitkomt, had mooi geweest als er ook een streamer in de zelfde serie zou komen id!
Speel nu met een Raspberry met digi+ en Runeaudio, staat uit zicht en bediening en geluid zijn buitengewoon en dat voor een paar tientjes.



Marco

Zep

#83
Citaat van: Marco66 op augustus 21, 2016, 21:39:09
Speel nu met een Raspberry met digi+ en Runeaudio, staat uit zicht en bediening en geluid zijn buitengewoon en dat voor een paar tientjes.

Bryston heeft voor zijn nieuwe BDP-Pi digital player de Raspberry digi+ gebruikt.
Prijskaartje ergens tussen de 1200/1500 euro.


*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

CBdicX

Citaat van: Zep op augustus 22, 2016, 11:01:20
Bryston heeft voor zijn nieuwe BDP-Pi digital player de Raspberry digi+ gebruikt.
Prijskaartje ergens tussen de 1200/1500 euro.


Smaken verschillen uiteraard, maar ik kan dit niet echt "mooi" vinden, een beetje fantasieloos......
Het gaat dan wel om het geluid, maar het oog wil ook wat.

Zep

#85
Citaat van: CBdicX op augustus 22, 2016, 12:36:10
Smaken verschillen uiteraard, maar ik kan dit niet echt "mooi" vinden, een beetje fantasieloos......
Het gaat dan wel om het geluid, maar het oog wil ook wat.

Ging ook even meer om het feit dat een merk als Bryston een Raspberry digi+ inzet, wil toch wat zeggen over
de kwaliteit van dit bordje op audio gebied  :-)
Net als Marco66 aangaf, voor een paar tientjes in elkaar gezet  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

CBdicX

Inderdaad met behuizing mee ben je 50-60 euro kwijt, vraag mij dan toch af waar de rest van het geld in zit.....

sjoek

Citaat van: CBdicX op augustus 22, 2016, 13:02:44
Inderdaad met behuizing mee ben je 50-60 euro kwijt, vraag mij dan toch af waar de rest van het geld in zit.....

Merknaam, marketing, research, alle tussenstations voor het in de winkel moeten wat verdienen, software ontwikkeling. En of de prijs die betaald moet worden dan terecht is bepalen we met zijn allen zelf door het te kopen of niet.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

CBdicX

Citaat van: sjoek op augustus 22, 2016, 13:14:49
Merknaam, marketing, research, alle tussenstations voor het in de winkel moeten wat verdienen, software ontwikkeling. En of de prijs die betaald moet worden dan terecht is bepalen we met zijn allen zelf door het te kopen of niet.
Snap ik, was ook een beetje retorisch bedoelt  :wink:

sjoek

Citaat van: CBdicX op augustus 22, 2016, 13:22:26
Snap ik, was ook een beetje retorisch bedoelt  :wink:

Haha beetje te snel gereageerd....
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.