Citaat van: xander32 op augustus 25, 2016, 06:44:47
Duidelijk verslag C; ik lees hier op 't forum ook met enige regelmaat dat alle versterkers hun gelijken zijn. Een versterker versterkt, aan een paar watts heeft men genoeg en ze klinken allen hetzelfde.
Maar jouw test was dan ook geen ABX (?) , geen blinde test. Volkomen subjectief, niet serieus te nemen
Ik laat ABX en blinde test over aan de mensen die er "verstand" van hebben, zoals reviewers en recencisten.
Zoals ik dit getest heb en vergeleken met de PM/NA is gewoon de bananenstekkers over zetten, dat neem 5-6 seconden in beslag.
Beide systemen speelde dezelfde muziek en films,
lijkt mij redelijk "serieus", en ik ben een hobbyist (zoals 99% hiet op het forum) en niet een duur betaalde reviewer, en wij weten allemaal door wie die betaald worden.
Ik heb een abonnement op Music Emotion gehad, prachtig blad met testen om van te watertanden, maar werkelijk nooit kwam een amp, speaker of wat dan ook er "slecht" vanaf.
En heel toevallig, als er een B&W speaker werd "getest" stonden er 3-4 advertenties van B&W in het blad, dit fenomeen doet zich ook voor met andere merken.
Daar had ik genoeg van, ik wil ook eens lezen wat er mis is, want er is vast wel iets te vinden, ook bij een set B&W speakers zoals de 800 D3.......
Zover het binnen mijn mogelijkheden lag heb ik dit zeker serieus benaderd, ik had zelfs het idee om de PM/NA aan de kant te zetten, de AMP1 te kopen en te wachten op een streamer van dezelfde serie.
(ik vind het kleinere formaat wel prettig gezien ik weinig ruimte heb)
Mijn insteek was dan ook zeer positief naar de Amp1, tot ik tegen de mindere kanten aan liep, en op welke manier van testen die nu na voren komen lijkt mij van minder belang.