Marantz of Accuphase

Gestart door walter, december 17, 2015, 20:02:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Paul

Citaat van: Rob46 op december 24, 2015, 18:24:33
Ah, ok, een vintage liefhebber! Dat verklaart jouw mening nu voor mij  :-) Vintage kan inderdaad heel erg goed en mooi zijn, ik heb vaak genoeg audio componenten uit de jaren 80 en 90 zien en horen spelen. Heel erg mooi zelfs  :yes:
Mocht er ooit nog een Marantz in mijn leven komen dan is het de PM-8.   :wink:



Zeldzaam maar heel mooi.



Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SMarcel

Citaat van: Rob46 op december 24, 2015, 18:24:33
Ah, ok, een vintage liefhebber! Dat verklaart jouw mening nu voor mij  :-) Vintage kan inderdaad heel erg goed en mooi zijn, ik heb vaak genoeg audio componenten uit de jaren 80 en 90 zien en horen spelen. Heel erg mooi zelfs  :yes:

Rob, wat heb je dit weer mooi genuanceerd beantwoord, mijn complimenten.

Vintage heeft inderdaad zijn/haar charmes maar een nieuwere Marantz uit de betere lijn is ook niet te versmaden. T.o.v. de andere audio merken doen ze het altijd nog goed tot beter en zeg nou eerlijk, het smoelt ook nog eens super.

Groeten,
Marcel

joep

#32
Altijd leuk te zien waar zo'n discussie heen gaat. Maar goed.

Heb je de centjes voor een Accuphase ga dan voor een Accuphase je zult er geen spijt van hebben.
Ga je voor een Marantz maar denk je dat je daar misschien niet 100% tevreden mee zult zijn en je toch in de richting van een Accuphase blijft verlangen ga dan voor een Accuphase daar dan goedkoop duurkoop zal zijn omdat je twee keer een aankoop en afschrijving zult moeten doen. Dus kun je het betalen ga dan voor een Accuphase.

Het enige echte nadeel aan een Accuphase is dat het op het gebied van nieuwe aankopen wel een stuk rustiger en dus saaier zal worden. Maar dat is dan wel een goede manier om financieel weer tot rust te komen.


xander32

Of een ander alternatief; daar is zo veel meer moois dan Marantz en Accuphase  :yes:.

Citaat van: joep op december 25, 2015, 11:55:56
Altijd leuk te zien waar zo'n discussie heen gaat. Maar goed.

Heb je de centjes voor een Accuphase ga dan voor een Accuphase je zult er geen spijt van hebben.
Ga je voor een Marantz maar denk je dat je daar misschien niet 100% tevreden mee zult zijn en je toch in de richting van een Accuphase blijft verlangen ga dan voor een Accuphase daar dan goedkoop duurkoop zal zijn omdat je twee keer een aankoop en afschrijving zult moeten doen. Dus kun je het betalen ga dan voor een Accuphase.

Het enige echte nadeel aan een Accuphase is dat het op het gebied van nieuwe aankopen wel een stuk rustiger en dus saaier zal worden. Maar dat is dan wel een goede manier om financieel weer op rust te komen.

joep


Rob46

Joep heeft of aandelen in Accuphase, of is stiekum vertegenwoordiger bij Accuphase  :-D In dat opzicht waardeer ik de standvastigheid van Joep  :yes:

Paul

Hij is iig niet over 1 nacht ijs gegaan.  :lol:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Citaat van: xander32 op december 25, 2015, 11:58:56
Of een ander alternatief; daar is zo veel meer moois dan Marantz en Accuphase  :yes:.













:yes:

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

joep

Citaat van: Rob46 op december 26, 2015, 10:15:28
Joep heeft of aandelen in Accuphase, of is stiekum vertegenwoordiger bij Accuphase  :-D In dat opzicht waardeer ik de standvastigheid van Joep  :yes:

Citaat van: Cornelis1921 op december 26, 2015, 11:20:38
Tussen kunst en kitsch. :-D

Het moge duidelijk zijn dat de eerste prijs van "post van het jaar 2015" tussen u beide zal gaan.

xander32

Omdat? Je zelf in beide het bespreekpunt bent?  :wink:


Citaat van: joep op december 27, 2015, 10:00:26
Het moge duidelijk zijn dat de eerste prijs van "post van het jaar 2015" tussen u beide zal gaan.

joep

Citaat van: xander32 op december 27, 2015, 11:17:29
Omdat? Je zelf in beide het bespreekpunt bent?  :wink:

Dat is i.d.d. een grote pre.  :roll:


Rob46

Vanmiddag een Accuphase E260 en een E408 geluisterd...........tempting, tempting........   :yes: