Marantz of Accuphase

Gestart door walter, december 17, 2015, 20:02:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rob46

Gisteren een Marantz PM en SA 11S3 op een set Tannoy D900 gehoord. Pffffff, erg mooi, heel erg mooi!!

xander32

Tannoy Marantz is een bewezen lekkere combi.

Citaat van: Rob46 op februari 12, 2016, 15:33:40
Gisteren een Marantz PM en SA 11S3 op een set Tannoy D900 gehoord. Pffffff, erg mooi, heel erg mooi!!

jaguarlover

Citaat van: AkTeVox op februari 10, 2016, 17:23:32
Zou jammer zijn voor de Lux eigenaars mocht het tegenovergestelde waar zijn.
De Lux kost ongeveer 1500 euro meer dan de 11.
Vreemd dat hier toch vaak appels met peren worden vergeleken. Doe eens het vergelijk tussen een 11 en een MF of een andere versterker uit dezelfde prijsklasse.

Hier dezelfde onzin: http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,13972.0.html
idd, je opmerking is zeker terecht.
mijn bedoeling was overigens niet marantz slecht te maken of lux op te hemelen. Wellicht was het de klasse A.
Gewoon op zoek naar een nieuwe set en tot de conclusie gekomen dat ik toch veel meer zal moeten gaan dokken om de gewenste "sound" te verkrijgen.

DansaN


Citaat van: Rob46 op februari 12, 2016, 15:33:40
Gisteren een Marantz PM en SA 11S3 op een set Tannoy D900 gehoord. Pffffff, erg mooi, heel erg mooi!!
Het is inderdaad wel tijd dat je weer wat nieuws in huis haalt ;-)


contour

Citaat van: Rob46 op februari 12, 2016, 15:33:40
Gisteren een Marantz PM en SA 11S3 op een set Tannoy D900 gehoord. Pffffff, erg mooi, heel erg mooi!!

Daar kan ik mij wel wat bij voorstellen!! Geweldige speakers!!

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

jaguarlover

@rob, heb je ook de 600 beluisterd ?

Rob46

Dat is alweer wat jaartjes geleden. Ik had toen een paartje op het oog, ben gaan luisteren, maar een van die speakers was voor mij te zwaar beschadigd. Ik heb er toen vanaf gezien. Ik weet nog wel dat deze speakers op een voor - en eind van Rotel waren geklust. Ik weet nog wel dat ik een zeer goede indruk van die combi had. En ondanks het feit dat de beschadiging niets aan het technische gedeelte afdeed, heb ik ze laten staan......

jaguarlover

vergeten E voor te typen, doelde op de E600 van Accuphase gezien je aankoop...

SB_Marantz

Citaat van: Rob46 op februari 12, 2016, 15:33:40
Gisteren een Marantz PM en SA 11S3 op een set Tannoy D900 gehoord. Pffffff, erg mooi, heel erg mooi!!


Mooie speaker de 900.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM