Ben een dagje eerder naar H&C gegaan en werd daar vriendelijk door Marcel ontvangen
De "winkel" is apart te noemen, geen hoogpolig tapijt, geen gelikte uitstalling van high end apparatuur, nee gewoon een lekker rommeltje waar ik mij zeer thuis voelde, heerlijk wandelend tussen hifi spullen uit de 70 en 80, ik voelde mij weer jong .........
Maar uiteraard ook het laatste audio spul op de markt, maar de mix is geweldig !
Nu over de PM11S3.
Na de eerste aansluiting en ik naar laag kwaliteit internet stream luister via een UPC box valt mij direct op dat de scheiding tussen L & R beter is dan van de Onkyo 5010.
Ik zit iets uit het midden meer naar de linker speaker, en met de Onkyo hoorde ik eigenlijk de linker speaker alleen spelen, nu op dezelfde plek hoor ook duidelijk rechts (speaker volume beide kanalen op 0 dB, was bij Onkyo ook het geval).
Waar Onkyo het hoog en laag opzweept doe de PM dit niet en klinkt het rustig en in balance.
Ik moet nog even afwachten op de converter (van optisch naar RCA) en dan kan ik Blu-ray eens aan de tand voelen, maar als het met crappy stream al uit maakt heb ik goede hoop op BD......
En het oog wil ook wat, en krijgt ook wat.
Wat een prachtig afgewerkte versterker is dit met een verassende kleur, dat "goud".
Is duidelijk veel warmer van kleur dan zilver/aluminium, geeft het net een bijzondere uitstraling.
Speaker aansluitingen waar je een boot aan vast kunt leggen, stevige knoppen van aluminium, en niet wiebelend wat ik vaak mee gemaakt heb, ook bij de 5010 rommelde dat wat !
Dus tot nu een prima keus en ik denk dat surround er nooit meer in komt bij mij......