Weer terug bij Marantz, en hoe........PM11S3 !

Gestart door CBdicX, juli 07, 2014, 20:13:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Potent setje voor in de slaapkamer, ik heb er nog niets een wekkerradio staan :-D.

CBdicX

Muziek in bed..........?  :-o
Ik maak ook wel eens muziek in bed maar dat is toch echt wat anders dan wat jij bedoelt.....  :-D

211

Citaat van: CBdicX op juli 29, 2014, 21:13:59
Muziek in bed..........?  :-o
Ik maak ook wel eens muziek in bed maar dat is toch echt wat anders dan wat jij bedoelt.....  :-D
True.... :-D
Zolang je maar geniet....

211

Citaat van: xander32 op juli 29, 2014, 21:09:37
Potent setje voor in de slaapkamer, ik heb er nog niets een wekkerradio staan :-D.
Klopt, naast genieten van mijn verkering is muziek soms ook heel erg lekker...  :wink:
Zolang je maar geniet....

xander32

Citaat van: 211 op juli 29, 2014, 21:20:36
Klopt, naast genieten van mijn verkering is muziek soms ook heel erg lekker...  :wink:
Good answer :yes:.

polleke_cgc

In mijn slaapkamer moet ik het stellen met een M-CR603. En eigenlijk vind ik dat al meer dan voldoende ;).

211

Citaat van: polleke_cgc op juli 29, 2014, 21:41:21
In mijn slaapkamer moet ik het stellen met een M-CR603. En eigenlijk vind ik dat al meer dan voldoende ;).
zolang je maar geniet....
Zolang je maar geniet....

polleke_cgc

Citaat van: 211 op juli 29, 2014, 21:46:32
zolang je maar geniet....

Zo is dat...
En eerlijk gezegd : ik sta er nog altijd raar van te kijken hoe goed dat klein bakske eigenlijk klinkt. Het haalt uiteraard niet het niveau van die 11 serie, maar ben er toch ferm content van.

Actionhost

PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

SB_Marantz

Citaat van: CBdicX op juli 29, 2014, 21:13:59
Muziek in bed..........?  :-o
Ik maak ook wel eens muziek in bed maar dat is toch echt wat anders dan wat jij bedoelt.....  :-D


:schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM


CBdicX

Niet weg bij Marantz, zeker niet, het hoe en wat laat ik nog wel weten......

DansaN

Citaat van: CBdicX op augustus 04, 2014, 12:44:47
Niet weg bij Marantz, zeker niet, het hoe en wat laat ik nog wel weten......

Ben benieuwd naar het hoe en waarom.
Ik weet niet wat je ervoor zult krijgen, maar ik verwacht toch wel een aardige afschrijving in korte tijd  :-o

CBdicX

Ach, het hele leven zit vol afschrijving..........
Ik laat zeker weten wat ik van plan ben, maar ik moet nog wat medewerking zien te krijgen, het is bijna rond.