Hallo mede forum leden en Marantz liefhebbers,
Ik zal me even voorstellen ik ben Edwin kom uit Eindhoven en al jaren een Home theater verslaafde.
Ik ben nog niet zolang lid op dit forum en misschien was dat maar beter ook. ik dacht dat ik het upgrade virus al had bedwongen en tevreden was met mijn opzet.
Maar niets is dus minder waar want ik denk dat het nooit bedwongen kan worden haha
Ik ben dus ook weer gaan upgraden en moest er dus ook weer aan geloven eerst moest de subwoofer er aan geloven ik had nog een wat oudere infinity sub staan omdat mijn Klipsch RF-63 best wel veel laag bezaten vond ik het nog redelijk goed klinken samen met mijn Marantz SR8002.
Nou toch maar eens gaan kijken of ik het laag met name in de films wat voller kon gaan krijgen omdat daar toch wel een redelijke sub voor nodig is heb ik lang gezocht en marktplaats de laatste jaren goed in de gaten gehouden maar het moet dus ook nog eens binnen je budget blijven ben ik uitgekomen hier in eindhoven bij AudioTvcentrum waar ik 2 Final S220 subs heb aangeschaft.
Nou dat was wel een hele verbetering maar damn die dingen doe je niet ff gewoon in de kamer zetten en het klinkt meteen goed.
Dus hier het forum op en eens kijken wat ze hier allemaal voor hints en tips hadden voor het afstellen van ht setup.
En ik moet zeggen wat fijn dat dit forum bestaat want ik heb er zeker heel veel aan gehad.
Maar ook door dit forum kwam ik erachter dat er wel nog meer verbetering in zou kunnen zitten en heb daarna mijn Marantz SR8002 weg gedaan en daarvoor de SR7008 aangeschaft.
Hallo jongens wat is dat een wereld van verschil met de sr8002 en echt het geld meer dan waard
Daarna natuurlijk vele topics hier nog doorgespit en het virus was niet meer te stoppen ook nog maar een setje AudioQuest CV-8 72v DBS luidsprekerkabels aangeschaft.
Nou toen was het budget wel even op maar het virus nog niet bestreden haha
maar goed dat budget komt wel weer
Nou ik zal even mijn setje van nu omschrijven en laten zien.
Marantz SR7008
Marantz DV4001
Samsung LE52A656
Vu+ Duo
Xtreamer Prodigy
Logitech squeezebox Touch
Playstation 3
Klipsch RF-63
Kef XQ2c
Kef Q15
2x Final S220
AudioQuest CV-8 72v DBS