Het is een tijd geleden dat ik hier ben geweest (mijn excuus hiervoor, te druk met werk en hectiek in privé omstandigheden) en iets heb gepost en zoals verwacht is er best veel veranderd....
Als eerst mag ik officieel hier geen lid meer zijn, ik heb nml niks meer van Marantz in mijn set.
Huidige set:
Naim Nait 5i
Naim CD5i
Bovenstaande verbonden door Naim din kabel
Speakerkabel is de witte variant van Naim Nac A5 (lengte 3,5 meter aanbevolen door Naim)
Plaatjesdraaier: Rega Planet P3-24 (nu nog met goedkoop element, ben aan het kijken voor een Ortofon Bronze of music maker mkIII van the cartridgeman) mochten er mensen zijn die en leuke suggestie hebben dan hoor ik het graag! (Rond de 350 euro nieuw of 2dehands)
Nad pp 2e phono voorversterker (ben bezig met het aanschaffen, tweedehands, van een Naim Stageline N)
Speakers: Neat Motive 2 blijft een goede combi Naim -Neat
Blijft veel te verbeteren en aan te passen helemaal op platenspeler niveau (andere subplatter, ander plateau, andere voetjes en zeker de aangepaste voeding tt-psu van Rega)
Daarnaast staat ook nog de Naim Nait XS op mijn lijstje met een Naim Flatcap xs.
Zoals je van bovenstaande verhaal wel kunt opmaken is dat ik mijn merk gevonden heb! Naim verzorgd voor mijn oren een heerlijk stukje muziek en het is nog eens heerlijk simpel om te zien
Daarnaast enorm aan het verzamelen geslagen wbt mijn muziek collectie blijft leuk om met 40 euro naar de platenzaak in Zwolle te gaan (minstral music en diskid, beide de moeite waard!!!) en dan lekker een paar uurtjes snuffelen! Thuis komen, even de nieuwe aanwinsten door de Disco antistat halen en dan geniet! Dat is toch uiteindelijk waar het om gaat!
Ga vanaf nu aan proberen (omdat ik het leuk vind) meer actief te zijn hier!