Citaat van: i2Paq op juni 21, 2013, 13:06:11
Geen idee, ik ken die SR niet.
Wat ik lees is dat hij wat mist + naar vinyl wil.
Ik kan alleen uit eigen ervaring melden dat die PM7004, waar de TS naar verwijst, een prima vervanger kan zijn.
Zit je nog wel met het feit dat je geen streaming audio device meer hebt, of tuner.
En nee, een NA7004 is niet de oplossing.
Dan moet hij voor de 7007 gaan, die heeft wel de mogelijkheid voor vinyl, geloof dat de 6007 dit ook kan.
Ik denk dat hij nu wel genoeg mogelijkheden gehoord heeft.
Is nu aan hem om dat te kopen waar hij van denkt dat is hem.
Ieder apparaat heeft weer wat andere kenmerken en mogelijkheden, belangrijkste is wat hij wil.
Ik kan alleen aangeven dat wij hier in huis heel tevreden zijn met de mogelijkheden van de sr.
De kinderen vinden het leuk om hun liedjes via AirPlay te beluisteren ipv de oortjes, ik heb daar niks mee.
Vind persoonlijk dat het bij een iets hoger volume belabberd klinkt, ik stream dus flac en wav via de Nas.
Vrouwtje vindt geweldig dat ze via app alles kan regelen, en veel mogelijkheden heeft qua zenders via internetradio.
Als we met zijn alle een film kijken genieten we allemaal van het fantastische geluid via surround.
Soms pluggen de kinderen de iPhone in de sr en spelen zo hun muziek.
Ik zelf ben wel blij met net dat klein beetje db verschil wat de 7007 met zich meebrengt, vind wel eens leuk om op toch wel op redelijk volume te knallen.
Dus kort samengevat kan ik zeggen dat we blij zijn met deze bijna alleskunner, al heb ik even met het idee gelopen om over te stappen naar stereo, maar moet de vrouw gelijk geven, waarom, je hebt hem nu toch waarom verkopen, je verliest alleen maar geld ermee en je verliest meerdere mogelijkheden.
De vintage set is een ander verhaal, is meer voor de heb, vind gewoon geweldig uitzien, al denkt de vrouw daar anders over, dus zijn we opzoek naar de set die bij de 170dc hoort, ze vindt die look mooier.