Citaat van: Actionhost op mei 29, 2013, 22:12:27
Hi everybody, my name is Actionhost, and I am a believer.....
HI ACTIONHOST!!
(Ja ook ik hoor verschillen tussen versterkers en kabels, of meen in ieder geval oprecht deze horen)
Ach.. ik heb ook wel eens verschillen beleefd..maar autosuggestie, inleving e.d. is iets wat snel onderschat wordt. Hiermee niet suggererende dat iemand gek is of wat ook. Maar puur menselijk.
Ik heb een leuke anekdote. Had ooit een setje mooie zelfbouw luidsprekers met Dynadio componenten en bi-wire aansluitingen. Op een dag nam ik de moeite alles bi-wire aan te sluiten. En warempel zowaar een strakker laag! Tot mijn jongste al kruipend achter een van de speakers verstrikte kwam te zitten in een snoer en deze met terminal en al uit de speaker trok.... wat was er te zien 1 paar aansluiting was blind. Maw niet aangesloten. En ik meende echt verschil te horen....
2e voorbeeld om aan te geven hoe klein de verschillen zijn, als ze er al zijn. Een Marantz 1060 en een PM11S2 naast elkaar.. 35 jaar verschil en het verschil kon ik na switchen niet onder woorden brengen. Misschien een heel klein beetje frisser in het hoog in het voordeel van de PM11S2... verwaarloosbaar.. prijsverschil... om te janken zo groot
Verder vind ik een SC11S1/SM11S1 combi waanzinnig mooi en als ik het kon betalen zou het misschien nog wel eens in huis komen. Maar dan is het meer van uit pure luxe. Zelfde als dat je een mooi gebouwd horloge koopt.. of een luxe wagen.