Ben ik weer, het klussen zit er voorlopig op.
Wat een klus was dit zeg allemaal, bijna 3 maanden bezig geweest.
Voordeel is nu wel dat doel bereikt is, woonkamer is een stuk groter geworden en vrouw helemaal blij met haar nieuwe keuken en apparatuur.
Moet nog wat plinten monteren en er komt nog een dressoir bij de muur waar voorheen de keuken gestaan heeft.
Foto's volgen zodra dressoir er is, wie wacht er nu op een foto met een kale muur, schilderijen hangen ook nog niet omdat we het formaat van de kast nog niet weten, verbouwing was uiteraard duurder uitgevallen dan beraamd, had al ruim alles berekend maar na wat verborgen gebreken klopte de beraming natuurlijk niet meer. Dit houdt in dat we het even zonder kast moeten doen, beurs is leeg hahahahah.
Het meest jammere vind ik dat budget voor een pro meting door Ron er niet inzit, andere zaken hebben voorrang zijn we van mening.
Maar heb wel een vraag aan jullie, wie heeft er zin in om mij te helpen om alles beter af te stellen, tot op heden lukt het me niet om het zelfde geluid te krijgen dan wat ik had voor de verbouwing.
Uiteraard zal dit liggen aan de grotere ruimte die er nu is en dat de akoestiek anders is.
Meerderen ook geen probleem dan maken we er een M&G van.
Ik hoor graag wat de interesses zijn, voor drank en spijs wordt uiteraard gezorgd, is niet dat we helemaal platzak zijn hahahah.